Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

25 Kasım 2012 Pazar

BIODERMA SENSIBIO H2O MICELLE SOLUTION - HASSAS CİLTLER

İşte kozmetik ve makyaj bloglarının olmazsa olmaz ürünlerinden Bioderma Sensibio H2O :))
Kendisini çok çok seviyorum, bloglar sayesinde tanıştım, çok güzel bir makyaj temizleyicisi, ciltte makyaj artığı kesinlikle bırakmıyor. Hassas ciltler hiç korkmadan kullanabilir.

Her zaman dediğim gibi suya dayanıkklı göz makyajı yapmıyorum, çift fazlı Diadermine/Loreal göz makyaj temizleyicileriyle birlikte Bioderma Sensibio H2O makyaj-cilt temizliğimi mükemmel bir şekilde yapıyor.

Bu bitirdiğim N. şişe, hatırlamıyorum. Sürekli Hassascilt'ten 1+1 kampanyalarından 500 ml alana 500 ml bedava kampanyasından alıyorum. Yanında da sağolsunlar hep hediye gönderiyorlar :) Fiyatı hediyeli setin genelde 47.50 - 50 TL arasında değişiyor, ancak ben annemle birlikte kullanıyorum, 1 Lt'lik ürün ikimize 6 ay gidiyor :) Hiç fena değil.

Çok memnunum, bittikçe tekrar tekrar alırım, tavsiye ederim :) Dermokozmetik satışları yapan, internet sitelerinde ve yetkili eczanelerden temin edebilirsiniz :)
Görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder