Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

18 Kasım 2012 Pazar

BOBBI BROWN HYDRATING GEL CREAM & HYDRATING EYE CREAM

Tekrar merhabalar, Dünkü ilk postumun ardından bugün 2. yazıyı hevesle yazıyorum :)
Bu yazının konukları Bobbi Brown'dan yüz kremi ve göz çevresi kremi. Bu ikili benim her sabah kullandığım kremler. Aslında göz kremi yerine MAC Fast Response kullanıyordum ancak, yeni bittiği için Bobbi Brown'un hydrating eye cream'ine yeni geçtim. Yaklaşık 1 sene evvel de bundan bir kavanoz bitirmiştim ve oldukça memnun kalmıştım.
Sabahları çok erken bir saatte uyandığım için, öncelikle yüzümü yıkayıp ve daha sonra kendisinden bahsedeceğim L'occitane Immortelle Essential Face Water ile siliyorum. Bu aşamalardan sonra göz altlarımı kapatıcıya hazırlayan ve son derece harika bir şekilde nemlendiren yukarıda gördüğünüz Bobbi Brown Hydrating Eye Cream kullanıyorum. Sonra da tüm yüzüme yine yukarda gördüğünüz hydrating gel cream i kullanıyorum.
Yapılarına gelecek olursak; öncelikle cildimden bahsedeyim: benim cildim karma, burun üstü alın ve çene kısmı gün içerisinde yağlanma ve parlamaya müsait (malesef), yanaklarım kuru. Bu yüzden ben Bobbi Brown'un jel şeklinde olan yüz kremini seçtim, malum jel kremler daha hafif yapıdalar ancak açık söylemek gerekirse gün içerisinde bu bile benim yüzümde biraz parlamaya sebep oluyor. Kuru ciltliler normal krem versiyonundan alabilirler. Yapısı jel şeklinde, emilimi çok çabuk değil, ancak likit fondoten ya da krem fondotene güzel bir şekilde cildi hazırlıyor.
Yapılarını yukarıdaki resimde görebilirsiniz, yüz kremini uzun süredir kullanıyorum, yarılamışım :) Göz kremini ise dediğim gibi yeni açtım.
Göz kreminden bahsedecek olursak, yapısı yine hafif, jel şeklinde ufak bir parçası, iki göz altına da yetiyor, bu ürün çok rahat 6 ay gider.(En azından bana) MAC Fast Response ile karşılaştıracak olursam, MAC Fast Response, daha çabuk emilen, şişliklere daha çabuk etki eden, adı üzerinde göz altına sürüldüğünde çok daha hızlı tepki veren bir krem. Bobbi Brown Hydrating eye cream ise, çok kabuk emilmeyen, gözaltlarını bir süre ıslak ıslak gösteren ancak ki benim en sevdiğim kısım bu: gözaltlarını inanılmaz bir şekilde nemlendiren ve bu konuda MAC Fast Response'un çok önüne geçen bir krem. Şöyle de bir durum var, eminim birçoğumuz Bobbi Brown'un kapatıcılarının ününü duymuşuzdur bir de Corrector'leri var. Bu Bobbi Brown göz kremi corrector ve kapatıcı uygulamasına yönelik bir krem aslında. Şöyle söyleyim, elinizde Bobbi Brown kapatıcılarından veya correctorlerinden mevcutsa ve eğer göz altlarına uyguladığınızda, çizgilere dolma, katı bir görüntü, dağılmama (Cakey mi deniyor ne deniyorsa) hissediyorsanız, Bobbi Brown'un bu göz kremini şiddetle tavsiye ederim. Kapatıcı kullanmıyorsanız da yine de tavsiye ederim, süper nemlendiriyor.
Göz kreminin içeriğinde aloe vera ve mineral su bulunuyor. Anti-ageing özelliği vaat etmiyor ancak etkili bir nemlendirme ve göz altı kapatıcısına hazırlık sunuyor.
Sonuç olarak, Bobbi Brown hydrating gel cream'i bir daha alır mıyım, hmmm bilmiyorum pek emin değilim, parlama yaptı bende ama nemlendirmesi çok güzel :) Ancak, Bobbi Brown hydrating eye cream bittikçe tekrar alacağım bir ürün, kesinlikle tavsiye ederim :)) Ben bu ikisini de ELCA'dan almıştım. Göz kreminin Boyner'lerde ki satış fiyatı 92 TL civarında ama ben ELCA'dan 50 TL'ye aldım. Yüz kremini ise Boyner'de ne kadar olduğunu bilmiyorum ancak onu da ELCA'dan 50 TL'ye aldım.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder