Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

19 Kasım 2012 Pazartesi

L'OCCITANE HIBISCUS FLOWER HAND CREAM & FRUIT DELICE LIPBALM

Merhabalar, L'occitane benim favori cilt bakım,el bakım,dudak bakım markalarındandır. İçeriğinin bitkisel/doğal olması sebebiyle. Ve bu yazıda başucumda duran, her akşam yatmadan önce kullandığım iki mis kokulu muhteşem ürünü sizlerle paylaşmak istedim.
Yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz el kremi L'occitane'ın her zamanki ufak boy 30 ml'lik boylarından çantaya seyahate uygun bir boy, ancak bende fazla sayıda L'occitane el kremi olduğu için bunu başucumda tutuyorum. Hibiscus: amber çiçeği, ebegümeci olarak geçiyor. Yani nasıl birşey olduğunu bilmiyorum, google'dan arattım şöyle birşey çıktı (Bkz. Aşağıdaki resim)
Bu el kreminin kokusu bir harika, yapısı hafif, elde yağlı bir his bırakmıyor, ellerimi çok güzel yumuşatıyor. Her akşam kullanıyorum, içeriğinde %20 shea butter bulunmakta. Limited Edition olarak çıkmıştı hala var mıdır bilemiyorum. Fiyatı 30 ml'lik el kremlerinin genelde 21 TL oluyor.
Dudak balmı ise, sevimli bir kutusu var,9 gr. Sür sür bitmez, dudakta, bej ve camsı bir görüntü oluşturuyor. Kokusu bisküvi-vanilya gibi, akşam sürüp yatınca sabah dudaklarım yumuşacık oluyor.Kış dolayısıyla kuruyan ve çatlayan dudaklarıma çok iyi geliyor.
İkisinden de çok çok memnunum. Bunun normalde fiyatı 32 TL ama ben %50 indirimle 16 TL'ye almıştım. Bakmanızı tavsiye ederim belki hala indirim devam ediyordur.
L'occitane ürünlerine kendi internet sayfasından, şubelerinden ve bazı Boyner'lerde bulunan standlarından ulaşabilirsiniz.Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder