Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

8 Aralık 2012 Cumartesi

DIOR LIP GLOW

Güzel bir Cumartesi sabahından herkese merhaba :) (En azından İstanbul için pırıl pırıl ve soğuk bir gün - çok severim -)

Soğuk, kuru ama güneşli havalar kış aylarında benim en çok dudaklarımı mahveder. Hep pul pul kalkar, çatlar vs. Ayrıca bende dudak yeme alışkanlığı da var, film izlerken, düşünürken, çalışırken, heyecanlı birşey konuşurken vs. sürekli, bunun önüne ancak dudaklarıma sürekli birşeyler sürerek, nemlendirerek geçmeye çalışıyorum.

Bunun için bir sürü lip balmım olmasına rağmen, sürekli daha iyisi daha iyisi şeklinde bir arayış içindeyim. Forumlardan ve bloglardan gördüğüm kadarıyla bu yazının konusu olan Dior Lip Glow Color Reviver Lip Balm oldukça övülmüş.Ben de hemen buyCosmo'dan sipariş verdim (açıkçası bir tek orada bulabildim).
Dior ürünlerinin şıklığı ve zerafetini hepimiz biliyoruz, bu ürün de aynı şekilde, çok şirin açık pembe bir kabı var. Lip balmın rengine gelirsek eğer:

Bu balmın renginin özelliği, her ne kadar fotoğraflarda açık pembe gibi dursa da, kişinin vücut sıcaklığına bağlı olarak her kişide farklı bir renk elde edilmesiymiş.

Bendeki rengi şu şekilde, Flaşsız fotoğraflar önce:
Flaşlı fotoğraf ise:
Şu an için sadece bir kere kullandım, şeker gibi kokuyor, SPF 10! yani güneş koruma faktörü olması bir artı benim için, sadece kışın değil rahat rahat baharda da kullanırım. Fiyatı ise buyCosmo'da 67 TL idi, evet bir lip balm için pahalı ama değeceğini düşünüyorum.

Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder