Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

5 Şubat 2013 Salı

MAC PLUMFUL RUJ

Merhaba :)
Bugün sizlere tam bir sonbahar kış mevsimine uygun bir rujdan bahsetmek istiyorum! MAC - Plumful :) Aldığımdan beri çok sık olamasa da (bi milyon tane ruja sahip olan insan evladı ben!) severek kullandığım bir ruj oldu kendisi :)



Klasik mis gibi vanilya kokan bu MAC rujumuz, Lustre serisinden :) Çok opak değil, kopkoyu bir renk değil, rengi yukarıda da gördüğünüz gibi, gül kurusu-koyu pembe tam sonbahara yakışacak aslında bir "plum" tonu :) Eğer kat kat sürersem daha da belirgin hale geliyor ama aşağıdaki fotoğraflarda dudaklarımda bir kat sürülü. Nemlendirmesi oldukça başarılı, öyle ki benim gibi dudaklarını yiyen takıntılı bir insanın perişan olmuş dudaklarını iyileştirdiğine bile inanıyorum!. Kalıcılığı muazzam değil, arada sırada tekrar tazelemeniz gerekiyor. Kahve-su kombosuyla dudaklarımda 3-4 saat kalıyor, belirginliğini artırmanız için tabi ki tekrar bir üzerinden geçmek lazım :)



Kolumun iç kısmında ve dudaklarda gün ışığında çekilmiş fotoğraflar ise aşağıda :)


Fiyatı sanırım 49 TL idi, açık pembe bir allıkla kullanıldığında çok hoş duracağına inanıyorum, ben de o şekilde kullanıyorum :)
Herkese iyi akşamlar! :)
Not: Çok yakında 2013 yılının ilk favoriler ve bitenler yazıları olacak olan, Ocak Favorileri ve Ocak Ayı Bitenler postları gelecek! 

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder