Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

5 Şubat 2013 Salı

TOO FACED SHADOW INSURANCE FAR BAZI - CANDLELIGHT

Bu akşam göz makyajlarımın kraliçesi olan bitmeye yüz tutmuş far bazım Too Faced Far bazını da (Candlelight rengi) yazmak istedim :)

Bu far bazını alalı 1 seneden fazla oluyor, başka hiçbir far bazı kullanmadım, nerdeyse her gün kullandım, her gün göz makyajı yaparım, ama ancak tüpü çok sıkmaya başladım! Bitmiyor efendim, bitiremiyoruz :) Bu far bazı göz kapağını far için çok güzel hazırlıyor ve renk tonunu eşitleyip, göz kapağındaki koyulukları kapatıyor, çok çok memnunum! Rengi de isminde anlaşılacağı üzerine "Mum ışığı!" renginde, sanırım fiyatı 40 TL civarı ve bence bu kadar uzun süre dayanan bir ürün için bu fiyat oldukça makul!..

Yukarıda gördüğünüz üzere artık sıkmaya başladım tüpü :)

Aşağıda rengini görebilirsiniz,

Yukarıdaki büyüklük her iki göz kapağına yetiyor ve artıyor bile ben fotoğraf çekmek için bu kadar sıktım, normalde daha da az kullanıyorum :)

Göz kapağımı çok güzel aydınlatıyor, sadece göz kapağımın kendi rengi ve üzerindeki duruşu için pıt pıt dokundurarak fotoğrafı çektim, aşağıda görebilirsiniz,

Bu far bazı ile göz makyajlarım saatlerce çizgilenmeden duruyor, farlarım akmıyor, kokmuyor, topaklanmıyor. Herkese de gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.

Too Faced ürünlerini Sephora'larda bulabilirsiniz..

Güzel bir hafta geçirmeniz dileğiyle...:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder