Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

24 Mart 2013 Pazar

BITMESI GEREKENLER - BITIRME PROJESI

Merhaba,

Resmen stok eritmeye çalışıyorum. İşte aşağıdakiler bitene kadar başka birşey kullanmayacağım :)

Kapalı halleri :)


Açık halleri :)
 Lancome ikili göz farı - sample olarak hediye edilmişti bir alışverişimde, muhteşem renkler ama zamanı geçiyor bitmeli :) Çok tatlı bir mor ve ışıltılı beyaz :)
 L'occitane Krem Allık - Pivoine Flora - Rose -Pembe renkli - acil çıkmam gerektiğinde kullandığım süper bir allık, yanındaki de aydınlatıcısı o da krem yapıda, dipleri oyuldu, çok memnunum ama bitmeliler!
 Givenchy - Prisme Again Visage - Compact Pudra 05 - Happy Sun rengi :) Açık kısımlar bitti, tüm yüze uyguluyordum. Kalan kısımları karıştırıp kontür olarak uyguluyorum, yavaş bitecek tabi, oldukça pigmentli kendisi :)
 Emektar smokey eyes far paletim, içindeki 3 renk bitti, Chanel - Les 4 Ombre - 93 Numara -Smoky Eyes, mat siyah olanı kaldı, o da yarılandı sayılır, ayıla bayıla kullandım. Chanel'in kalitesinden bahsetmeme gerek yok sanırım :)
 Aşağıda da yukarıdaki palete ait swatchlar :)
 Bunların dışında ilk resimde ayrıntılı olarak vermediğim ama daha önce şurada yazdığım, sanki kullandıkça çoğalan far bazı Too Faced Shadow Insurance, Lancome Blush Subtil -06 Peche Intense, Dior renkli nemlendirici ve iki adet (biri mor - biri siyah) Flormar Ultra Black-Purple Eyeliner göz kalemlerimi bugünden sonra düzenli olarak kullanmaya başlıyorum :))

Muhtemelen Mart ayı bitenleri içerisindeki yukarıdaki projeden bir tek, far bazı olacak, ama yılmak yok, bitirmeye devam, aç gözlü gibi herşeyi alırsam olacağı bu tabi :))

Sizin bitirme projeleriniz var mı? Nasıl gidiyor? Bezdiniz mi :)

Herkese güzel bir hafta dileğiyle...

Sevgiler..

Edit: Bugün 19.11.2014, ben bu ürünleri bitireli sanırım 6 ay oluyor, bitirme projemi çoktan bitirdim ama güncellemeyi unutmuşum :)

Sevgiler...

2 yorum:

  1. loccitane'den bu krem allık bende de var ama daha kullanmadım, sen bitirmişsin neredeyse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim, özellikle hızlı hazırlanmak gerektiğinde, sür ve çık şeklinde, parmaklarla çook rahat uygulanabilecek ve canlı gösteren bir allık :) Bahar-yaz döneminde çok kullanışlı bence ;) Görüşmek üzere :)

      Sil