Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

14 Nisan 2013 Pazar

DiOR - HYDRA LIFE -RENKLI NEMLENDIRICI - #1

Bu yazımda elimdeki ilk ve tek renkli nemlendirici olan Dior - Hydra Life - Skin Tint -01' den bahsetmek istiyorum.


Ürünü yaklaşık 1 yıldır kullanmaktayım, 3/4'lük kısmını bitirdim. Dior kalitesinde ve en ufak bir yapı değişmesi, koku değişmesi, bozulma yaşamadım. Kokusu çok güzel hafif parfümlü, rahatsız edici değil, koku alerjiniz varsa bilemiyorum tabi :)


İsterseniz, temiz cilde tek başına, isterseniz nemlendiricinizin üzerine, diler elinizle-parmaklarınızla dilerseniz fondoten fırçanızla uygulayabilirsiniz. 20 güneş koruma faktörü bulunmakta, bu benim için artı bir durum çünkü yüzümde baharda başlayıp yazın tavan yapan ve kışın geçen lekelerim bulunuyor :(  İçinde güneş koruma faktörü olması güzel bir artı :)

Eksileri var mı? Var tabi, mesela, üzerinde "All Skin Types" yazıyor ama benim cildim karma - yanaklarım kuru, alnım burnum ve çenem ay parçası gibi parlar gün içerisinde. Bu renkli nemlendiricinin tek eksisi yüzün yağlıya dönük bölgelerini biraz daha yağlandırması gün içerisinde ve malesef parlama yapması. Ben bunu fondoten fırçasıyla uygulayıp üzerine bir de sabitleyici bir toz pudra geçiyorum. Ancak öğlene doğru aynaya baktığımda burnumun üstü aşırı parlıyor. Ve Tanrının bir mucizesi olan yağ emen kağıtları, alnıma, burnuma yapıştırıveriyorum.

Bence eksisi budur. Bir de renk seçeneği kısıtlı sanırım 3 farklı renk seçeneği var. Ben en açık rengi olan 01 numarasını aldım ve aşağıda da göreceğiniz gibi hafif koyu kaçıyor, ama üzerine geçtiğiniz toz pudra ile halledilemeyecek bir şey değil. Ama eğer çok çok beyazsanız, sanırım, rahatsız olabilirsiniz.



Kıvamı çok güzel, ne aşırı kıvamlı, ne aşırı akışkan, güzelce yayılıp yediriliyor. Ürünü her kullanımdan önce çalkalayarak kullanıyorum. Kapatıcılığı orta diyebiliriz bence orta karar bir fondoten kadar da kapatıcı.

Son olarak iki eksisi var diyebilirim (benim için bir tane eksi), Birincisi gün içerisinde karma/yağlı ciltlerde parlamaya sebep olması, ikincisi ise renk seçeneklerinin kısıtlı oluşu (bu benim için eksi değil).

Bir de fiyatı biraz tuzlu : 100 TL civarında. En son Sevil'in internet sayfasında öyle görmüştüm.

Bir daha alır mıyım? Orta karar memnun kaldım, ama Laura Mercier'in bu bana uygun olacağına inandığım"oil free" versiyonlarından edineceğim. Dolayısıyla bir daha almayı düşünmüyorum.

Cildi normal/kuru ve aşırı beyaz tenli olmayan arkadaşlara ise şiddetle tavsiye ediyorum :))

Sevgiler! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder