Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

14 Nisan 2013 Pazar

ESSENCE GREAT & POWERFUL OZ COLLECTION - AYDINLATICI PUDRA

Günün 3. yazısında ise, şuradaki alışverişimde aldığımı söylediğim ve Limited Collection ürünü olan Essence - Aydınlatıcı Pudra'dan bahsetmek istiyorum :)


Klasik Essence kaplarında, plastik bir kutuda sunuluyor ürün. Gramajı büyük, 10 gr. Fiyatı ise 11.95 TL idi sanırım. Essence ürünleri bazen çok harika bazen ise hayal kırıklığı yaratabiliyor. Bu bana göre orta karar bir ürün ama almasanız da olur :) Ama almak istiyorsanız daha önce de söylediğim gibi Limited Collection bir ürün.


Ürünü biraz kullandığım için üzerindeki yazılar hafif silindi ama gene de okunuyor. Çok güzel bir söz bulunmakta: "Things are not always as they seem" (Herşey her zaman göründüğü gibi değildir!).
Neyse işin felsefesini bir kenara bırakalım, ürüne dönelim :)

Ben bu ürünü, bazen sadece nemlendiricimin üzerine, bazen ise fondoten üzerine yüzüme bir aydınlık vermesi açısından uyguladım. Ama aslında bence bu ürün, aydınlatıcı görevi görmüyor, içerisinde belli belirsiz çok hafif ışıltılar var ama yüze uyguladığınızda bu ışıltılar gözükmüyor. Eksi yanı, ürün çok tozutuyor. Kaptan da gördüğünüz gibi direk toz toprak :P


Rengi ise yukarıda gördüğünüz gibi bence her cilt tipine gidebilecek bir renk. Tek eksisi ürünün fazla tozuması ve bir de plastik kapta sunulmasından ötürü inceden gelen hafif plastik kokusu olabilir. Ama bu eksilerini bence 11.95 TL'lik fiyatıyla görmezlikten gelebiliriz.

Almasaydım ölür müydüm? Hayır tabi ki de ölmezdim, ama Essence'ın koleksiyonları çok hoşuma gidiyor.
Bu koleksiyonda bir de likit allıklar vardı. Onlardan kalmamıştı standda, aklımda kalmadı değil doğrusu :)

Problem Cadı'dan sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder