Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

6 Nisan 2013 Cumartesi

ESTEE LAUDER TIME ZONE NORMAL-KARMA CILTLER ICIN GUNDUZ KREMI

Güzel bir Cumartesi akşamından merhaba herkese tekrar :)

Malum yaşım 32 olduğu için üzerinde her "First Signs of Aging" ya da "İlk Yaşlanma Belirtilerine Karşı" yazan cilt bakım kremini sürmek ve hatta yemek ve hatta kaynatıp, suda eritip içmek istiyorum :P




Bu kremi ilk olarak ELCA'dan almıştım 50 ml olan tam boyunu, kullandım bitirdim, araya başka kremler girdi ve ta ki Tekin Acar'dan  içinde Advanced Night Repair Serumunu almak için satın aldığım setin içinden sample boyu çıkmasına kadar :)

Elimde gördüğünüz üzere, küçüklüğünü anlayabilirsiniz, ürün 15 ml ama gayet uzun süre gidiyor. Normal ve karma ciltler için bu ürün. Sabah temizlenmiş cildime uyguluyorum. 15 Güneş Koruma Faktörü var. E tabi vaat ettiği ilk çizgilere karşı savaşmasından mütevellit yapısı biraz kıvamlıca, gün içerisinde benim cildimde parlamaya sebep oluyor malesef.

Ama şöyle de bir durum var benim cildime kağıt koysak A4, akşama o kağıdı alnım, T bölgem komple fırın içine konan yağlı kağıda çevirebilir. :Pp

Ambalaj üzerine sabah akşam serumunuzdan sonra uygulayın bilgisi verilmiş ama güneş koruma faktörünü gece napayım ben? Zaten gece kullandığım kremlerden şurada ve şurada bahsetmiştim.

Sevmedim mi? Hayır sevdim çünkü gerçekten mimik çizgilerime iyi geliyor bu ürün!

Mart ayının bitenler yazısında göreceksiniz, bitirdim kendisini :) Şimdi gene aynı boyutta yine Estee Lauder'ın Supreme Global Anti-Aging sample'ını kullanıyorum :)

Yaşlarınız benim yaşım civarındaysa önerebileceğim bir ürün kendisi. Fiyatını hatırlamıyorum, zaten hatırlasam da ELCA'dan almıştım malum ELCA'da fiyatlar çok uygun.

Sevil'in internet sayfasından fiyatını öğrenebilirsiniz :)

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder