Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

9 Mayıs 2013 Perşembe

CHANEL MAT LUMIERE FONDOTEN - #30 CENDRE

Selam J
Bugünkü yazımızın konusu çok sevdiğimi defalarca dile getirdiğim bir marka olan Chanel’in güzel mi güzel bir fondöteni. Chanel Mat Lumiere Long Lasting Luminous Matte Fluid Makeup SPF:15, Rengi: 30 Cendre.


Bu fondöteni yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum ve oldukça azaldı (yarısından az kalmıştır sanırım) elimin en çok gittiği fondöten diyebilirim. Benim cildim maalesef, karma, T bölgem yağlı, burun üstü ve burun kenarlarım gözenekli, yanaklarım kuru/normal. Ve bu cilt gün içerisinde üzerine sürülen kozmetiklere bağlı olarak parlama/çok parlama yapıyor. (Yağ çanağı gibi). Neyse.
Bu fondötenin farkettiyseniz, isminin içerisinde “Matte” var, yani sihirli kelimemiz “Mat”, sabahları cildimi güzelce nemlendirdikten sonra fırça ile uyguluyorum, sonuç pürüzsüz ve taş bebek gibi bir cilt. Kıvamı ne çok yoğun, ne çok akışkan, ve kullandığım süre içerisinde yapısında en ufak bir bozulma görmedim. İçerisinde 15 güneş koruma faktörü var, az da olsa hiç olmamasından iyi tabi J
Rengini ve Kapatıcılığını göstermek adına aşağıdaki fotoğraflara bakalım hemen :) Aşağıdaki damla ürünün rengini tam olarak vermektedir :)


Kapatıcılığı için orta diyebilirim, uyguladığınız fırçaya da bağlı olarak değişebilir tabi ama orta kapatıcılıkta bir ürün.
Gelelim ürünün etkilerine, bu fondöteni sürdükten sonra (sabah 06.00 civarı) öğlen aynaya baktığımda yüzümün yağ içinde olmadığını görüyorum, hiç parlamıyor diyemem ama başka fondöten ve renkli nemlendiricilerle kıyasladığımda sonucu başarılı buluyorum. Ama bu fondöten sonrasında üzerine NARS loose powder – sabitleyici pudrayı pofidik bir fırça ile alın, burun ve çene bölgesine geçmeden çıkmıyorum. İnsanın yağlı bir T bölgesi olunca isterse kireç sürsün, gene de o sabitleyici pudrayı üstüne geçer! J
Sonuç olarak ürün 30 ml, bir cam ambalajda sunuluyor, her zamanki Chanel kalitesinde J Bu ürünü severek kullanıyorum ben, glowy bitişli ürünleri sevmiyorum, çünkü 3-4 saat içerisinde cildim ay parçası gibi parlamaya başlıyor. O yüzden matte yazan her tür fondöten ilgimi çekiyor J Bu fondöten de onlardan biri, severek kullanıyorum. Fiyatı ise: 121,60 TL (Sevil’in internet sayfasında).
Benim gibi karma ciltlilere ve parlama problemi yaşayanlara şiddetle öneririm.
Sevgiler J

8 yorum:

  1. Ten rengim buğday 30 cendre olur mu? Koyu alt tonlu değilim :( ve hep koyu veriyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Ben de cok beyaz sayılmam hatta bu renk yüzümde biraz açık ve sarımsı duruyor ilk sürdüğümde, daha sonra ten rengimle bütünleşiyor. Ben zaten hafif kontur ve allık kullanarak o baştakı ilk sürüldüğündeki açık rengi kırmış oluyorum. Bana göre size olur gibi geliyor ancak tavsiyem bir gün makyajsız olarak gidip bu rengi denetmeniz. Ben memnunum çok :) Sevgiler...

      Sil
  2. Merhaba, bu ürünle ilgili yorum ve swatch ararken blogunuza geldim. bende de yağlanma sorunu var, bunu alıcam sanırım. ben de bloguma beklerim.

    http://pembeliseylerim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim :) Gerçekten çok memnun kaldığım bir ürün, hemen bakıyorum blogunuza :))

      Sil
  3. Bende guerlain lingerie de peau var mat sayılır ama cildimle butunlesiyor çok doğal bir görünüm oluyor, loreal true match bile daha bir belli mat olduğu bana yüzümde belli olacak mat fondöten neler önerirsiniz? Mat, makyaj olduğu belli olacak yani.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüzünüzde belli olmasını istiyorsanız bu fondotenin bir de pudra versiyonu var sıkıştırılmış pudra-fondoten şeklinde onu kullanabilirsiniz sanırım. Sevgiler :)

      Sil
  4. Yüzünuzde fondöten olduğu belli oluyor mu peki uygulayinca

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yakınıma girip bakarsanız belli oluyor :) Ama bu sizin uygulama şeklinize de bağlı, fırçanıza, süngerinize veya parmaklarla uygulamanıza göre fondotenin yoğunluğu değişecektir :)

      Sil