Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

27 Mayıs 2013 Pazartesi

ESSENCE LIP LINERS - DUDAK KALEMLERI INCELEMESI

Tekrar selam! :)

Normalda dudak kalemim olmamasına ve dudak kalemi kültürüm de olmamasına rağmen Essence standında birkaç çeşidini gördüğüm dudak kalemlerinden 4 adet kaptım. Ve şöyle diyorum! Çok iyi yapmışım. Gerçekten! Fiyatlarını söyleyim tanesi: 3.55 TL. Şaka gibi.


 Aldığım renkler sırasıyla yukarıdan aşağı: 08 Red Blush - 06 Satin Mauve (Kusura Bakmayın okunmuyor :(( ) - 05 Soft Berry ve 11 In The Nude.

Neden bu kadar sevdiğimi şöyle söyleyim, bu kalemler yumuşacık, dudağa ruj gibi sürülebiliyorlar. Özellikle Red Blush'a bayıldım. Bildiğin çilek pembesi bir dudak oluyor. Ama eminim Mat yapıda kırmızı rujların çevresini çerçevelemekte de oldukça başarılı olacaktır.

Benim hiç mat kırmızı rujum yok aaaaağbiiiii :PPP (Küçük Emrah filmleri mode on) Çünkü kırmızı ve mat bir ruj, bana çok iddialı geliyor, herkes bana bakıyormuş gibi geliyor, kullanamıyorum. Sheer yapıda kırmızı rujlarım var ancak onlar da bence dudak kalemi gerektirmiyorlar. Ben bunları sanırım. Ruj niyetine süreceğim.

Neyse çok konuşmayım. Bugün çenem çok düşük, hafif de cıvık moddayım. Renkler aşağıdaki gibi,

Swatchları veriyorum elimin üstünde ve aynı zamanda 05 numaralı Soft Berry'i komple dudağıma sürdüm, ne kadar yumuşak ve dudağı kurutmadan ruj gibi kullanılabildiğini göstermek için! :) Hemen bakalım;

Yukarıdaki elimdeki renkler yukarıdan aşağı: red blush,satin mauve, soft berry ve in the nude.
Red Blush, Satin Mauve ve In the Nude günlük kullanıma oldukça uygun renkler ancak Soft Berry aşağıda da gördüğünüz üzere biraz iddialı. Kendimi vampir gibi hissettim sürünce, ama uygun bir rujla çok güzel duracağına eminim. Fotoğraf kaliteleri için kusura bakmayın, akşam vakti az ışıkta çektim, elimin üzerinde renkler tam kendi renklerini vermektedir.


Kıssadan hisse, bu dudak kalemlerini herkese tavsiye ederim. Fiyatları çok uygun gerçekten. Bu fiyata göre Essence harika bir ürün çıkarmış. Essence ürünlerini Gratis'lerde bulabilirsiniz! :)

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder