Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

27 Haziran 2013 Perşembe

BATH & BODY WORKS : TRUE BLUE SPA – HAND SCRUB – EL PEELINGI

Merhabalar,
Öncelikle şimdiden haber vermek istiyorum, yarın akşam 15 gün olmayacağım, 1 haftası yıllık izin, 1 haftası iş seyahati olmak üzere, bir yolculuğa çıkıyorum. İstikamet önce Datça sonra Fransa J Dolayısıyla 15 günlük süreç zarfında bloğum biraz sekteye uğrayacak o yüzden bugün de birkaç post depolamak istiyorum, umarım beğenirsiniz J
Bugünkü konuklarımdan ilki, benim gibi manikür yaptırmayan bünyeler için ideal bir el peelingi olan Bath & Body Works True Blue Spa.

Ben maniküre gitmediğim gibin tırnak diplerimdeki etler genelde (kopartıp, yolmadığım takdirde) sert değildir. İnce ve yumuşak etler, aslında bu tarz peeling yapmadığımda bile beni rahatsız etmiyor ama yine de peeling yapınca çok daha bakımlı gözüküyorlar. Bu ürün suyun altında elinize 2 nohut büyüklüğü tanesiyle tırnak dipleriniz yoğun olacak şekilde ovuşturarak kullandığınızda yumuşak olan ölü deriyi temizliyor. Ben bu işlemi, parmak uçlarıma azar azar bu peelingden koyup daha sonra tırnak temizleyen bu sık kıllı sentetik fırçalarla tırnak diplerimi fırçalayarak yapıyorum. İnanılmaz yararlı oluyor. Ama dediğim gibi, sürekli maniküre alışık, tırnak etleri sert kişiler için ne kadar etkili olur bilemiyorum.

Rengi çok tatlı, kokusu da portakal gibi, narenciye bahçesi gibi harika bir peeling. Granüllerin sertliği ve boyutları oldukça ideal, toz şeker gibi. İşlem bittikten sonra eller biraz geriliyor ama güzel bir el kremi ile de eller pamuk gibi oluyor. J
Sonra da en sevdiğiniz ojeyi sürebilirsiniz J



Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 32 TL olması lazım, uzunca bir süre gidiyor. Bath & Body Works mağazalarında bulabilirsiniz J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder