Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

21 Haziran 2013 Cuma

Estée Lauder Perfectly Clean Splash Away - Köpük Temizleyici - Normal ve Karma Ciltler

Günün son yazısından tekrar merhaba :)

Bugünün son konuğu ise gerçekten çok severek kullandığım ve hiç aklımda yokken Tekin Acar indiriminden ne alsam diye düşünürken gözüme çarpan bir ürün.

Estée Lauder Normal ve Karma Ciltler için Köpük Temizleyici


Ürün 125 ml, başta ay ne kadar az demiştim, ama değil. Geçtiğimiz Aralık ayında satın almıştım, Sanırım Mart ayında kullanmaya başladım, daha bitmedi, sağ taraftaki fotoğrafta gördüğünüz kadar kaldı, bayağı azaldı ama ProblemCadı eli bol kepçe bir insan olduğu için bu ürün benim yüzümden biterse 4 ayda bitmiş olacak. Yoksa çok rahat 6 ay gider.

Yapısı traş köpüğü gibi, aşağıda görebilirsiniz, Cildi temizlemesi ise, mükemmel, cildim resmen gıcır gıcır oluyor. Cildim T bölgesi zaman zaman ayna gibi parlayacak kadar yağlı olan bir karma cilt. Bu ürünü makyaj temizlemenin en son adımı olarak uygulayıp üzerine tonik sürüyorum.



Cildim pamuk gibi oluyor. Cildi karma/yağlı olanlara şiddetle tavsiye ettiğim bir üründür. Fiyatı sanırım 75 TL civarı idi. Ancak dediğim gibi 6 ay bitmez. Nohut büyüklüğünde bir parça tüm cilde yeter.

Herkese iyi haftasonları!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder