Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

21 Haziran 2013 Cuma

MAC SEE SHEER RUJ

Merhaba,

O kadar yoğun iki hafta geçirdim ki anlatamam, bir yandan tatil planları, bir yandan yurtdışı iş seyahati planları derken bloga hiç vakit ayıramadım. Hafta sonları gittiğim Almanca kursum da Taksim - Tünel'de olduğundan ve gündemimizdeki olaylar sebebiyle sekteye uğradı, bitmesi gereken kurs ancak yarın ve Pazar günü yapılacak uzatmalı derslerle bitiyor!

Neyse, bugünkü konuğumuza gelelim, MAC See Sheer Ruj! Bu benim MAC'ten aldığım sanırım 2. rujum, ilki Plumful idi. See Sheer da Lustre yapıda, MAC'in Lustre yapılarını çok seviyorum, hafif ıslak bir görüntü, bol nemlendirme veriyor evet kalıcılığı az ama ben de bu rujun adında olduğu gibi Sheer yapılı rujlara bayılıyorum! :)

Hemen fotolara bakalım,



Klasik MAC ambalajlarında kocaman bir kurşun gibi, MAC kaplarının üzerindeki belli belirsiz ışıltıları çok seviyorum! :)




Rengi ise gördüğünüz gibi, her gün kullanılabilecek, şeftali-dudak rengi, şeftali-mercan-turuncu allıklarla muhteşem bir kombin oluşturabilecek benim için harika bir ruj!. Bu rujun beğeneneni çok fazla ve aslında oldukça da ünlü bir ruj kendi sınıfında :)



 Aşağıda elimin üzerindeki ve kolumun iç kısmında  swatchu görebilirsiniz, tam rengi aşağıdaki gibidir. Ayıla bayıla kullanıyorum kendisini, gündelik, fazla düşündürmeyen, uğraştırmayan, her makyaja yakışacak baharlık/yazlık canlı bir ruj arıyorsanız tavsiye ederim :) Tek eksisi çok kalıcı olmaması, tazelemeniz gerekecektir ama ruj sürmeyi seviyorsanız ki (ben çok seviyorum) bu eksisi sizi rahatsız etmeyecektir. :)



Aşağıda ise dudaklarımdaki duruşunu görebilirsiniz, en çatlak dudakları bile düzgün gösterdiği için, Lustre serisine bayılıyorum!





MAC Rujlar 49 TL. MAC Online'da ve MAC Mağazalarından edinebilirsiniz.

Sevgilerimle!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder