Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

24 Temmuz 2013 Çarşamba

BOBBI BROWN - Moisturizing Cream Compact Foundation - # 2.5 WARM SAND

Günün 2. yazısından herkese merhaba :)

Uzun zaman önce fotoğrafları çekilmiş ancak bir türlü yazmaya fırsat bulunamamış bir üründen bahsetmek istiyorum. Bobbi Brown Compact Fondoten.





Bu fondoten krem yapıda yani viskoz (akışkan olmayan-akmaya karşı direnç gösteren :)) bir yapıda diyebiliriz. Rengi Warm Sand, kışın almıştım bu fondoteni ELCA'dan, fiyatı 50 TL civarı idi. Az renk seçeneği vardı, merakımdan aldım. Ambalaj ünlü Bobbi Brown'ın yuvarlak kapatıcılarının büyüğünden :) Rengi çok hafif koyu gelse de ben tüm kış severek kullandım bu ürünü. Ürün içerisinde aynı zamanda süngeri var, çok kapatıcılık isterseniz eğer sünger ile uygulayabilirsiniz fondoteni. Ben sünger ile uyguladığım zaman yüzümde ağır durduğunu düşünüyorum. O yüzden alttaki fotoğraftaki tarzda Stippling fırçaları kullanıyorum :)

Aşağıdaki fotoğraftaki rengi doğru çıkmamış, tam rengi yukarıdaki gibidir. :)



Ürün 8 g, açıldıktan sonra 24 ay kullanım süresi var, her cilt tipine uygun mu bence değil, benim karma ve gün içerisinde yağlanan cildimde ilk 3-4 saatten sonra direk parlama yapıyor, üzerinden kesinlikle bir sabitleyici pudra ile geçilmeli. Kuru/normal ciltliler bu fondoteni çok seveceklerdir.

Zamanlama hatası olarak bu fondoten hakkındaki yazımı yazın ortasında yazdığım için kusura bakmayın, karma ve yağlı ciltliler bu fondoteni kış aylarında daha rahat kullanabilirler.:)

Oldukça kalıcı bir fondoten, kapatıcı da aynı zamanda, mat bitişli kesinlikle değil, hafif glowy bir bitişi var.

Yukarıdaki fotoğrafta sol tarafta yüzümde birşey yok, sağ tarafta ise Stippling fırça ile fondotenin uygulanmış halini görebilirsiniz ki oldukça kapatıcı! :)

Rengi de yüzümde çok kötü durmadı :)) Sivilce-akne tarzı kusurlara yol açmadı, ancak kremsiliğinden ötürü kıyafete, oraya buraya (Telefona) bulaşma ihtimali çok yüksek. Kıyafetlerinizi giyin sonra makyajınızı yapın derim :)

Herkese güzel bir gün diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder