Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

4 Ağustos 2013 Pazar

BIODERMA PHOTODERM BRONZ SPF 30 GÜNEŞ KORUYUCU

Merhaba,

Evet yine ufak bir ara oldu, çünkü Ramazan Bayramı fırsatını kullanıp annemin yanına tatile geldim. Bu sefer Alanya'dayım  :) 

Yazılarımda yine ufak bir aksaklık olabilir bunun için özürler diliyorum. Tatilde olduğumdan ve Alanya güneşinden korunmam gerektiğinden size bugün bahsedeceğim ürün benim çok sevdiğim ve geçen seneden beri severek kullandığım bir ürün! Bioderma Photoderm Bronz SPF 30.


Bu ürünü sevmemin sebebi korurken kontrollü bir şekilde bronzlaştırması. Bazı güneş koruyucular güneşten korurken peynir gibi bırakıyor cildi, o kadar da beyaz kalmayı tercih etmiyorum yazın, yüzümde biraz canlılık biraz ışıltı hoşuma gidiyor :)

200 ml'lik fısfıslı şişede sunulan bu ürünün çok ince akışkan bir yapısı var, hemen emiliyor ve yağlı bir his bırakmıyor. Hafif parfümlü bir kokusu var :) O kadar sevdim ki 2. şişesini Fransa'dan aldım.

Ve Türkiye'de Bioderma ürünlerinin ne akdar pahalı satıldığını gördüm. 1 haftalık bir tatil sonucunda deneyimlerim gösteriyor ki, çok harika koruyor ve aynı zamanda tatlı bir broznluk yakalamanızı sağlıyor bu ürün. Şiddetle tavsiye ederim. Fırsatınız varsa yurt dışından alın (Eczanelerden). Yurt dışında 12 Euro, ülkemizde bir çok online eczanelerde ve yetkili eczanelerde bulabilirsiniz. Ülkemizde ise fiyatı 70 TL civarı.

Herkese mutlu bir Ağustos ayı dilerim. Bol güneşli günler! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder