Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

15 Ekim 2013 Salı

Bobbi Brown ile günlük göz çevresi rutini - Nemlendirici-Corrector ve Kapatıcı Üçlüsü

Tekrar merhaba :)

Bu yazımda gözaltlarımı hangi ürünlerle kapatıp, makyajımı yaptığımı anlatacağım :)


Öncelikle hiçbir şey sürülmemiş gözaltlarım aynen aşağıdaki gibi,


Gözaltlarımda gördüğünüz üzere aşırı koyu halkalar ya da torbalar bulunmamakta ancak bazen hafif şişlikler veya yeterli su içmediğim zamanlarda ortaya çıkan hafif koyuluklar oluyor. Ve tabi yazdan kalma güneş lekelerim :( Tabi ki yine de kapatıcı kullanmayı verdiği duru görüntüden ve bu beni bu lekelerden kurtardığından ötürü çok seviyorum :) Bunun için öncelikle yazısını şurada yazdığım ve şu anda 3. kavanozuna geçtiğim Bobbi Brown Hydrating Eye Cream kremi ile gözaltlarımı kapatıcıya hazırlıyorum :)

Daha sonra nemlenmiş ve kapatıcıya hazır hale gelen gözaltlarıma Ecotools’ın Airbrush Concealer kapatıcı fırçası ile gözaltlarıma serçe parmağımla aldığım Bobbi Brown Light Peach rengindeki corrector’u uyguluyorum. Corrector her zaman gözaltlarımızdaki koyulukları kapatabilmemiz adına kendi ten rengimizden biraz daha koyu olmalıdır. Benimki Light Peach renginde ve bu 2.si. Aşağıda rengini ve corrector sonrası gözaltlarımı görebilirsiniz.









Corrector sonrasında ise yine Bobbi Brown’dan Natural rengindeki Concealer kapatıcıyı uyguluyorum. Ben Panda tabir edilen bembeyaz renkli gözaltlarını sevmediğimden Natural rengini kullanıyorum. Yaz kış rahatsız olmadan uygulayabiliyorum bu rengi :) Uygulama sırasında her zaman serçe parmağımla kabından alıp gözaltıma yayıyorum sonrasında Ecotools’un Airbrush kapatıcı fırçası ile güzelce gözaltlarıma yediriyorum. Natural renkli kapatıcıyı ve kapatıcı sonrası en son hali aşağıda fotoğraflarda görebilirsiniz :)








Siz nasıl ve hangi kapatıcıları uyguluyorsunuz??

Sevgiler :)

2 yorum:

  1. blogunuzu çok sevdim,bana da beklerim :)
    www.gulusce.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) hemen bakıyorumm :)

      Sil