Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

29 Ekim 2013 Salı

MAC Sumptuous Olive - Göz Farı

Sırada bir makyaj malzemesi var J Son zamanlarda birçok bloggerın dilinde olan MAC Sumptuous Olive’den bahsedeceğim!


Bu benim MAC’ten Snowglobe far paletini saymazsak kullandığım ilk tekli farım! Sabahları işe giderken çok erken kalktığım için çok fazla makyaj için fırsatım olmuyor. Dolayısıyla kaş altımı ışıltı katayım, dur tüm göz kapağının rengini eşitleyim aman efendim, köşelere koyuluk verip derinlik katayım diye vaktim olmuyor maalesef L
Bu durumda sür çık tarzı yani tek bir renk kullanarak tüm göz kapağı üzerinde uygulanabilecek pratik renklere evet yoğun bir ilgim var. Sumptuous Olive far da bu tarz pratik, sür çık tarzı bir far! J


Yapısı mükemmel, tozutmuyor. Fırça ile uygularken gözaltlarına dökülmüyor. Far bazı ile kullanıyorum nerdeyse 8-9 saat rahat çizgilenmeden durdu. Rengi ise fotoğraflarda da görebileceğiniz gibi cart bir yeşil değil, ışıltılı, içerisinde hafif sarılık da olan, hatta bazı açılardan bakıldığında kirli koyu kahverengi/sarı karışımı gibi diyebileceğimiz bir renk.


Fiyatı 50 TL ancak boş far paleti alıp içine refill olarak koyarsanız sanırım daha ucuza geliyor. Benim MAC’ten güzel bir far paleti yapma düşüncem var ancak elimde o kadar çok far var ki maymun iştahlılığımdan öleceğim diye düşünüyorum yakında! :P
Aşağıda da hem bileğimdeki hem de gözümdeki duruşunu görebilirsiniz :)




Sonuç olarak pratik bir far arıyorsanız, sizi uğraştırmayacak bu fara bir şans verin derim. Bir de yine çok pratik ve sıklıkla elimin gittiği diğer bir sür-çık tarzı bir far olan Burberry Beauty’den Pale Barley örnek verilebilir. Onun da yazısı şurada.
Makyaj malzememiz bol olsun J
Görüşmek üzere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder