Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

17 Kasım 2013 Pazar

CHANEL - TOPKAPI - Dörtlü Far Paleti

Tekrar merhaba!
Günün 2. Yazısı ise makyaj koleksiyonumun incilerinden J
Chanel – Topkapı Dörtlü Far Paleti.
Hangi koleksiyonda çıktığını hatırlamıyorum, ama sürekli görüp görüp içimin gittiği bir far paletiydi. En sonunda Gittigidiyor’dan Dbms kozmetikten satın aldım. Ne zaman? Taa 1 sene evvel! Geçen yılbaşında!
Yazısı şimdi geliyor, evet…Utanç :P Neyse!
Gelelim konuğumuza, her zamanki gibi şık bir kadife kese içerisinde geliyor. Bildiğimiz Chanel kaplarında, siyah ve şık, sade! Ancak itiraf etmeliyim bence en güzel makyaj kapları/ambalajları Burberry Beauty’de!



Bu far paleti içerisinde günlük kullanıma son derece uygun 4 güzel ve kullanışlı renk barındırıyor. Hadi 3 diyelim, çünkü gördüğünüz üzere altın rengi olanı hiç kullanmadım, elim hiç ona gitmiyor. Ancak sınırlı üretim olması, diğer üç rengin oldukça güzel ve kullanışlı olması ve de Chanel olması tabi ki bana bu paleti aldırdı! J
Farların yapıları, yumuşacık, bej/taupe/gri olan renk - ki en sevdiğim - ışıltılı ve tüm göz kapağıma uyguluyorum. Mükemmel bir aydınlık veriyor. Diğer iki renk: daha koyu olan hemen bej/taupe renginin yanındaki çok sıcak hafif ışıltılı güzel bir kahve, bunu gözümün dış köşelerine uyguluyorum. Altın sarı renginin yanındaki en koyu kahveyi ise crease bölgesine veya kirpik diplerine geçiyorum. Bu 3 renk muhteşem bir uyum içerisinde, sadece gece makyajı için değil günlük makyaj için de oldukça uygun olduğunu düşünüyorum. Ancak ışıltılı görünüm yerine mat görünüm tercih edenler pek beğenmeyeceklerdir. Fiyatı 150 TL idi.


Farlar yaklaşık 10 saat hiç bozulmadan/çizgilenmeden duruyorlar, gayet stabil ve renklerde bir solma yok ancak ben her zaman ve her zaman göz kapaklarıma far bazı kullanırım!
Kısacası benim için dört dörtlük bir far paleti. Hadi 3/4’lük diyelim. İçerisindeki altın sarısını kullanmadım daha :Pp
Sınırlı üretim olduğu için bulabilir misiniz bilemiyorum. “Eee neden yazdın o zaman?” derseniz? Benim çok sevdiğim bir üründü, paylaşmak istedim. Umarım beğenmişsinizdir. Gittigidiyor’da bulunabileceğini düşünüyorum!
 Aşağıda elimin üzerindeki swatchları ve bu paletle yapılmış (bahsi geçen 3 rengin kullanıldığı) bir göz makyajını bulabilirsiniz :)






Not: Kaşlarımın kusuruna bakmayın lütfen :(
Sevgiler ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder