Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

30 Kasım 2013 Cumartesi

CLARINS BODY TREATMENT OIL - VUCUT BAKIM YAGI

Bugün cilt bakım/vücut bakım ürünlerinden gidiyorum :)
 
Yine bir tester yine bir Clarins deneme  boyu ürünü :)
 
Clarins Body Treatment Oil - Vücut Bakım Yağı
 
 
Clarins bu ürünü, hamilelikte oluşan çatlaklar için üretmiş :) Ama güzel bir alışverişde çok sevgili mağaza çalışanları bana bu üründen de koymuş. Malesef ülkemizdeki satış danışmanları temsil ettikleri kozmetik markası hakkında inanılmaz bilgisiz ve hangi ürünün ne işe yarayacağından bihaber!
 
Neyse sonuçta ben bu ürünü gene de kullanıyorum :) Özellikle haftalık bakımım sırasında kese sonrası banyodan sonra bacaklarıma ve kalçalarıma doğru nemli cilde masaj yaparak yediriyorum. Yağlı bir his vermiyor, hafif karıncalanma ve yanma etkisi yapıyor. Sanırım içerisinde mentol var. Koruyucu içermiyor.
 
Sonuç olarak hamile değilim, hamile kalmadım, çatlağım yok ama nemlendirme ve cildi yumuşatma konusunda son derece başarılı. Biterse alır mıyım? Sanmıyorum, daha uygun fiyatlı hoş kokulu vücut ürünlerini tercih edebilirim :)
 
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder