Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

21 Mayıs 2014 Çarşamba

Bioderma - Atoderm Créme Lavante Cleansing Cream - Temizleme Jeli

Herkese merhaba! J

Haftanın ortasında size güzel ve çok severek kullandığım ve bitirmek üzere olduğum bir üründen bahsetmek istiyorum. Bu ürünü geçtiğimiz yaz Fransa seyahatim sırasında, Bioderma (2’li bidonlar J) Sensibio (Crealine) alışımda eczane hediye olarak vermişti. Oldukça hesaplı bir alışveriş olmuştu gerçekten J



Bioderma – Atoderm – Créme Lavante

Kuru ve çok kuru ciltlere yönelik besleyici/koruyucu temizleyici süt formunda jel bu ürün J Üzerinde yüz ve vücut için kullanılabildiği yazıyor. Alışverişi yaparken eczanedeki görevliye yüzümün karma – yağlı  olduğunu ve daha da yağlandırmasından korktuğumu söylediğimde,  bana cildimin karma ama aynı zamanda hassas olduğunu ve yanaklarımdaki kuruluğa bu temizleyicinin iyi gelip yatıştıracağını söyledi.

Döner dönmez kullanmaya başlamadım, geçtiğimiz 2-3 aylık bir zamandan beri kullanıyorum, sadece yüzüme kullanıyorum. Bitmek üzere. Çok çok sevdim kendisini, yağlandırma yapmadı, sivilce sorunu yaşamadım. Ben makyaj temizleme rutini olarak ilk, göz makyajımı çıkarıyorum (çift fazlı göz makyaj temizleyicisiyle) sonra Bioderma H20 ile yüzümü siliyorum en son aşamada ise Atoderm yani bu temizleyici jel ile bir güzel yıkıyorum. Yapısı inanılmaz hafif hatta fazla akışkan, çok az bir miktar tüm yüze yetiyor. Ben fazla fazla bile kullanmışım L 

Bu ürün Türkiye’de Creme Lavante ismiyle yok galiba sanırım başka bir isimle var, bir ara biterse nasıl nereden alırım fiyatı nedir diye internetten bakmıştım ama bulamamıştım. Umarım Türkiye’de vardır, çok memnun kaldığım bir temizleyici oldu kendisi. Eğer Türkiye’de yoksa yurtdışına çıkacak birilerine zaten bidon bidon Bioderma getirtmeyi düşünüyorum J

Bulursanız, şiddetle tavsiye ediyorum ;)


Sevgiler…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder