Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

20 Mayıs 2014 Salı

Bir Hayal Kırıklığı: Chanel Beauté Initiale Eye - Göz Kremi

Chanel..Chanel..Chanel..

Sanırım aldığıma üzüldüğüm ilk ürünü bu göz kremi oldu. Yaşım 33, dolayısıyla göz çevremde özellikle mimik kırışıklıkları (normalde yok ama gülünce belirginleşen) oluştuğu için uygun göz çevresi kremi arıyordum. Chanel'in makyaj ürünlerinden her zaman için memnun kalmışımdır. O yüzden bu göz çevresi kremine de bir şans vermek istedim.

Kullanmaya başlayalı 1 ay oldu sanırım, ancak ince çizgiler üzerinde bir etkisini gözlemleyemedim. 



Aslında işlevi direkt olarak şişlikleri (puffiness) indirmek (anti-puffiness), gözaltlarını aydınlatmak (radiance boost),  (anti-dark circles). Bu görevlerini başarıyla yerine getiriyor fakat "ilk kırışıklıkların görünümünü azaltmak/engellemek" (prevention of the appearance of first wrinkles) kısmını başaramıyor :( Bu ürün 25-35 aralığına öneriliyor, bu göz kremi şu gözlatlarında işe yarar bence: sadece morluk, koyu halka ve şişlik soru olanlarda. Ama sormak isterim "hangi xx kromozomlu arkadaşımın 30 yaşından sonra gözaltında ince çizgi yok?" bilmek isterim. Bu kadar paraya biraz yumuşatmasını istiyor insan o çizgileri :(

Neyse, yapısı, kokusu, herşeyi harika, hemen emiliyor. Hatta ilk sürdüğümde öyle bir emildi ki sürmedim sandım (buradan belliydi zaten ince çizgilere iyi gelmeyeceği), bir daha sürdüm, açık pembe renkli, hafif yoğun olmayan bir yapısı var.



Kabı sade, şık, Chanel :) Ürün pompalı, hijyenik, bir göz kreminde en tercih ettiğim ürün ambalajıdır pompalı olması, içine parmağımızı daldırmaktansa :) 15 ml'lik bir ürün, klasik göz kremi boyutunda.

Fiyatı pahalı ama istediğim işlevi yerine getirseydi, ucuz derdim, 170 TL civarına satılıyor. Zaten malesef kaliteli bir göz kremini 150 TL'den aşağı bulmak çok zor. (Tabi kendi yaşıma göre olanlardan bahsediyorum :))

Sonuç olarak ben memnun kalmadım/kalamadım. Yaşınız 25 civarı ise, mimik kırışıklıklarınız yoksa sadece morluk sorunu, şişlik sorununuz varsa bir şans verebilirsiniz ;)

Sevgilerle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder