Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

22 Mayıs 2014 Perşembe

Chanel Charming Ombres Matelassees de Chanel Eyeshadow Palette | Chanel Charming Far Paleti

Selam herkese J
Bugün yine makyaj koleksiyonumun göz bebeklerinden olan, Chanel Holiday 2013 Edition – Charming Paletten bahsetmek istiyorum. Kendisi malesef sınırlı üretim :( Ancak hala bir yerlerde denk gelebileceğinizi ümit ediyorum J



5 nude/nötral renkten oluşan bu güzelliği sanırım Şubat ayında Derinmor’dan aldım. Sephora ve Sevil’lere gelmemişti bildiğim kadarıyla. Ama Derinmor’un sayfasında görünce dayanamadım ve hemen sipariş verdim J



Avuç içine sığan, kompakt, klasik sade ve şık, alışık olduğumuz Chanel kabı ve kadife kesesiyle geldi. İçerisinde açıktan koyuya doğru günlük veya smokey makyajlar yapmanıza olanak sağlayacak oldukça kullanışlı renkler var. Ben çok sevdim gerçekten.

Farların yapısı yumuşacık, oldukça ipeksi, sürülünce gerçekten yağ gibi kayıyor. Biraz tozutabiliyorlar ama fırçaya aldıktan sonra biraz silkeleyerek kullanıyorum.



Renklere gelirsek sırasıylaa açıktan koyuya doğru biraz bahsetmek istiyorum,
En açık renk (1 diyelim kendisine J), 1 no’lu renk, kaş altını aydınlatmada sıkça kullandığım şeftali-bej satin bitişli çok güzel bir baz rengi.
2 no’lu renk ise, mat bitişi olan sütlü kahve renginde tüm göz kapağında kullanabileceğiniz, ılık(Warm) bir renk J
3 no’lu (paletin ortasındaki) renk ise, benim favorim, bronze-kahve ve frost bitişli, yumuşacık yapısıyla, inanılmaz güzel, bir renk. Bazen bir tek bunu sürüp üzerine bir kalem çekip öyle çıkıyorum dışarı harika oluyor.
4 no’lu renk, paletin ilk koyu rengi, mat finişli koyu bir kahve. Bu renk artık liner olarak, kirpik dibine çekilebilecek gibi kullanılabilen yoğunlukta. Crease (katlanma) bölgesine gölgelendirme amaçlı kullanıyorum bu rengi benJ
5 no’lu son renk ise, soğuk tonlu gri-mor-mauve karışımı yine, gölgelendirme ve liner amaçlı kullanılabilen ancak diğerleri kadar pigmentasyonu kuvvetli olmayan bir renk, genelde fırçaya 2 ya da 3 kere alıyorum. Kendiniz ayarlayabiliyorsunuz, bazı durumlarda farların fazla pigmentli olması benim işimi zorlaştırabiliyor, o yüzden bu durum işime bile geliyor J



Swatchları bileğimde göstermeye çalıştım, 3 no’lu renk en bayılarak kullandığım renk.


Sonuç olarak, Chanel yine  geçtiğimiz yılbaşında harika bir palet çıkarmış üstelik hergün kullanılabilecek, nude/nötral tonlarda. Muhtemelen elinizde bu tarz renklerden bir sürü vardır. Benim de vardı ama yine de dayanamayıp bu paleti aldım. Severek kullanıyorum. Hala var mıdır bilemiyorum, denk gelirseniz ve elinizde nüde tonlarda farlarınız yoksa bütçenizi zorlamayacaksa tavsiye ederim.

Hem pigmentasyon, hem doku hem de kalıcılık olarak benden tam not aldı. (Tüm farları far bazı ile uyguladığımı belirtmek isterim)

Fiyatı Sevil’de yani Derinmor’da 165 TL idi. Evet her Chanel ürünü gibi bu da pahalı bir ürün maalesef. Ancak fiyatına değdiğini düşünüyorum ;)

Çok güzel bir gün olmasını dilerim!

Sevgiler J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder