Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

23 Mayıs 2014 Cuma

Favori Nude Ruj – NARS Cinematic Ruj – Last Tango

Yine bir sınırlı üretim, yine geç kalmış bir ben. Yazmamın sebebi ise çok sevmemden dolayı! Öncelikle uzun bir süre güzel/ şık/ ölü gibi göstermeyecek bir nude ruj arayışındaydım. Ne zaman ki geçtiğimiz Aralık veya Ocak (?) ayında NARS Guy Bourdin koleksiyonunu çıkardı,  böylelikle ben, benim için mükemmel Nude rujumu bulmuş oldum.

NARS – Last Tango J




Nemlendirmesi ve pigmentasyonu harika olan bu rujun tabi ki çok nem vermesi sebebiyle kalıcılığı biraz az olsa da aldığımdan beri kendisini severek kullanıyorum. Özellikle ofise, resmi görüşmelerde, davetlerde hem çok asil hem de çok şık duruyor. Cinematic serisindeki diğer renkler açıkçası hiç ilgimi çekmemişti. Makyaj malzemesi alırken her zaman için elimden geldiğince en çok kullanacağım/kullanabileceğim renklere yönelmeye çalışıyorum. Dolayısıyla hem nude ruj arayışım sebebiyle hem de kullanabileceğime en emin olduğum renk olan Last Tango’yu seçtim. Diğer renkler benim için fazla iddialıydı. Aslında elime biraz ümitsizlikle aldım çünkü genelde nude rujlar çok sinir bozucu bir şekilde, ölü gibi gösteriyor beni. Ama şansıma bu öyle olmadı.




Elimin üzerindeki ve dudağımdaki duruşlarını aşağıda görebilirsiniz. Birebir yakaladım rengini! :) Tüm fotoğrafları gün ışığında çekiyorum.



Kendisi “dusty rose” olarak tariflenmiş! Tozlu (solgun?) bir gül rengi. Benim dudak rengime yakın. Parlak bitişli, nemlendirici, gerçekten kaliteli bir ruj. Kabı yine NARS’ın çok çabuk kirlenen kaplarından, süetimsi J Ama ben bu kapları ne kadar kirlenseler de çok seviyorum!

Fiyatı 65 TL idi sanırım. Sanırım Sephora’larda yok ama bir ihtimal hala NARS mağazalarında bulabileceğinizi düşünüyorum.



Sevgiler ;)

4 yorum:

  1. çok güzel bir renkmiş çokta yakışmış gülerwk kullanın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) beğendiğinize sevindim, görüşmek üzere :)

      Sil
  2. Elindeki duruşunu görür görmez aklıma Rimmel'in siyah ambalajlı Kate rujlarından 19 numara aklıma geldi. Hatta açıp baktım gerçekten çok benziyorlar :) Çok hoşuma gitti ruj güzel günlerde kullan ^^

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim, beğenmene sevindim :) Ben uzun süre Rimmel'in o rujunu aramıştım niyeyse denk gelmemişti :( Onu bulsaydım demek ki beğenicektim, o kadar benzediklerine göre ;) Bu bitince ona dönerim artık :)

    YanıtlaSil