Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

22 Haziran 2014 Pazar

Chanel Les Beiges Healthy Glow Multi-Colour No.1 - Pudra İncelemesi

Günün son yazısı olacak bu J
Chanel’den son zamanlarda aldığım ürünlerden biri olan Les Beiges Heathy Glow Multi-Colour pudra hakkında özellikle benim aldığım rengi ile ilgili malesef hiç iyi yorum okumamıştım.

Sevil’e geldiğini gördüğümde denedim ve beklediğim kadar da kötü olmadığını gördüm. Açıkçası herkes pigmentasyondan şikayet ediyordu. Chanel’den beklenmeyecek derecede kötü bir pigmentasyon olduğundan yakınıyordu. Ben bi süre bu ürüne gittim geldim baktım çünkü zaten fiyatı da fazla bir Chanel klasiği olarak. Sonunda dayanamayıp aldım. Şimdi iyi ki almışım diyorum J



Kapağı açtığım zaman baskın ve bence mis gibi bir gül kokusu geliyor J Çok severim J Klasik Chanel’in siyah sade plastik kaplarının aksine Les Beiges serisi kemik rengi kaplarda sunuluyor. Siyah rekli kadife kesesiyle birlikte tabi ki J



İçerisinden normal zamanlarda direk atacağını işe yaramaz fırçalardansa bu sefer gerçekten kullanışlı, gerektiğinde makyaj tazelediğinizde çok rahatlıkla kullanabileceğiniz bir fırça çıktı, çok sevindim J


Üründe gördüğünüz gibi 3 farklı renk var, ister ayrı ayrı kullanabilirsiniz, ister karıştırarak kullanabilirsiniz. Benim kullanma şekli tüm yüzüme karıştırırak uyguladıktan sonra, pembe kısmını yanaklarıma allık olark uygulamaktan ibaret. Zaten çok çok açık tenliyim verdiği sonuca bayılıyorum. Yapısı yumuşacık ve tozutmuyor :)



Bir ürünün benim dikkatimi çekmesi için üzerinde “Healthy Glow” yazması yeterli, gerçekten dediğini yapıyor ve yüzünüze canlı ve sağlıklı bir görünüm veriyor. Ben Clinique CC Kreminin üzerine uyguluyorum. Sonuçtan son derece memnunum. Yukarıdaki fotoda biraz koyu çıkmış, aşağıdaki daha doğru :)
Renklerin swatchlarını kolumda verdim, evet çok zor gözüktüler, pigmentasyon öyle parmağınızı bir kere sürttüğünüzde hemen rengini veren cinsten değil katılıyorum ama bu pudranın amacı yüze veya yüzünüzün istediğiniz bölgelerine ışıltı verip, sağlıklı bir görünüm kazandırmak.



Yüzümde rengini çıkartamadm. O yüzden sadece kolumdaki renklerle idare edeceğiz J
Sevil’de 175 TL’ye satılıyor. 02 numarası ise bildiğimiz klasik bir bronzer tarzında benim cildimde çok koyu durdu, ben de 4 mevsim kullanabileceğim bir ürün olmasından mütevellit 01 numarasını tercih ettim J

Ürün limited edition. Sınırlı üretim. Almak isterseniz elinizi çabuk tutun derim, hala gördüm, Sephora’da vardı en son J

Güzel bir yeni hafta dilerim J


2 yorum:

  1. Güle ghüle kullan.Çok güzel gözüküyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) ben de sabah sizin blogda sephoradaki too faced indirimini görünce far bazı için koşarak gittim Palladium'a ancak birtek simli farlar için olandan kalmıştı :( Ama başka şeylerle eve geri döndüm, gerçekten güzel indirim vardı ama bir daha gelmeyecek olması TooFaced'in kötü oldu :( Sevgiler...:)

      Sil