Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

29 Haziran 2014 Pazar

Sephora İndirimi & Too Faced

21 Haziran’da başlayıp 6 Temmuz’da bitecek Sephora İndiriminden neler aldığımı indirim bitmeden paylaşmak istedim!


Açıkçası, Too Faced’in ülkemizden çekileceğini duyduğum için ve bu sebepten ürünlerin %50 indirimde olduğunu öğrendiğim için, ben bu Sephora indiriminde TooFaced markasından başka bir markaya bakmadım. Ve 4 parça ürünle Sephora’dan ayrıldım. Bakalım neler almışım J



1.   Tinted Beauty Balm – Vanilla Glow - BB Krem (Sanırım en açık rengi buydu) direkt atladım üzerine.  SPF 20 ve 45 ml, kışın kullanacağım. Fiyatı: 29.95 TL
2.    LaCreme – Color Drenched Lip Cream –Ruj : I want Candy rengi (bir çok rengi mevcuttu – ben bunu beğendim çok güzel bir pembe) Fiyat: 29.95 TL
3.    Absolutely Flawless Concealer – Kapatıcı – Vanilla (En açık rengi): Fiyatı: 29.95 TL
4.    Amazing Face Powder – Pudra Fondoten – Warm Vanilla Rengi Fiyatı: 29.95 TL

Açıkçası ben Shadow Insurance far bazı için koşa koşa gitmiştim, ama ilk günden yağmalanmıştı standlar :( Bu aldıklarımdan daha da vardı ama kalmış mdır artık bilmiyorum. Bulabilirseniz eğer rujlarından almanızı tavsiye ederim.

Fiyatlar sabit genelde 29.95 TL idi, en pahalı gördüğüm bir far paleti idi o da 49.95 TL idi. 

İndirim bitmeden bir gözatın derim. ;)

Son olarak Lush'tan sonra sevdiğim bir marka olan Too Faced'de Türkiye'den çekiliyor ben anlamadım neden gidiyorlar, sorun nedir? Hadi Lush'ın fiyatları gerçekten pahalıydı ama Too Faced'in fiyatları bence bir high end marka için makul seviyelerdeydi.

Neyse napalım artık Amerika'da yaşayan eşe dosta getirteceğiz ihtiyacımızı. Gerçekten çok sinir bozucu >:(

Hepinize güzel bir akşam ve güzel bir uyku diliyorum...

xoxox



4 yorum:

  1. güle güle kullan canım bende maalesef ündirimde istediklerimi bulamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) İndirimde gerçekten çok zor istediğimiz şeyi bulmak, indirimin ilk saati gitmek lazım heralde :)

      Sil
  2. Ambalajları Benefitten bile daha güzel neden götürürler bu güzelim markayı anlamıyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lush da gitti zaten :( İyi reklam yapılmayan markalar sanırım tutmuyor umarım her ikisi de geri gelir :(

      Sil