Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

6 Temmuz 2014 Pazar

Yves Rocher - Hydra Vegetal Tonik

Herkese merhaba J
Günün ilk konuğu Yves Rocher’den “Hydra Vegetal Nemlendirici Tonik”


Günlük yüz temizleme seansımda en son aşama mümkünse hep tonik oluyor. Sanki son bir tonikle silsem hiçbir kir, artık kalmayacakmış gibi geliyor, o yüzden mümkün olduğunca tonik kullanmaya çalışıyorum.

Geçtiğimiz Kasım ayında doğum günümde Yves Rocher’den hediye olarak bu ürünü seçmiştim.Ve bir sonraki bitenler yazısında da kendisini göreceğiniz için bahsetmek istedim.

Cildim karma, yanaklarım kuru ama, alın burun ve çene bölgem yani T bölgesi gün içerisinde oldukça yağlanıyor ve parlamaya müsait oluyor hatta parlıyor da. Dolayısıyla cilt tipime uygun olarak bir tonik istedim, yetkiliden. Bana içerisinde alkol olan gözenekleri sıkıştırmayı vaat eden bir başka tonik önerdi en başta. İçerisinde alkol olan herhangi bir ürün pek kullanmamaya çalışıyorum ben. Ayrıca yüzümü akşamları makyaj çıkarmak için temizlediğimde son aşamada alkol içeren bir tonik kullanırsam yüzüm yanabiliyor ve hatta kızarabiliyor karma ciltli olduğum gibi yanaklarım kuru olduğundan yanaklarda kızarmaya meyil var malesef. Neyse toniklerin olduğu kısma yöneldiğimde bunu gördüm. İçerisinde alkol yok, yumuşacık bir tonik.

200 ml'lik kokusu çok güzel, bitki kokan bir tonik. Açıkçası ne gözenek küçülttü, ne sıkılaştırdı. Sadece dediğim gibi makyajımın son aşamasında aradığım hassas ciltlere uygun ve yumuşak bir tonikle yüzümü silme  işlemime çok yardımcı oldu. Cildi nemlendiriyor mu bilemiyorum ben zaten yatmadan gece kremi uyguluyorum cildime. O yüzden çok anlayamadım.
Diyeceğim şu ki temiz içerikli, hassas ciltlere uygun, yüzü yakmayan yumuşak bir tonik arıyorsanız, bu toniği tavsiye edebilirim J

Herkese güzel bir Pazar günü dilerim…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder