Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

24 Ağustos 2014 Pazar

Ciaté – Mini Mani Month Oje Seti ve Tatil

Herkese merhaba! J

Size şu an sanırım Türkiye’nin en sıcak illerinden birinden (Antalya – Alanya) ve tatilde olmayanlar için en gıcık günden (Pazar) yazıyorum J

Bugün sizlere yaklaşık 1 ay önce kadar yaptığım bir Gittigidiyor alışverişinden bahsedeceğim.

Ciaté Mini Mani Month Oje seti

Bu oje seti geçtiğimiz kış ayları içerisinde Sephora’larda %50 indirime girmişti ve ben kaçırmış ve kafamı taşlara vurmuştum :/


Daha sonra gittigidiyor’da bir satıcıda bu oje setini gördüm, biraz daha fazla bir fiyata hemen kaptım kendisini J 110 TL’ye aldım, sanırım Sephora indiriminde 75 TL’ye kadar düşmüştü. Ama çok sevimli ve çok farklı renkte ojelerin mini boylarını görünce aradakini fiyat farkını düşünmek istemedim J

İçinde 24 adet oje var bunlardan 2 tanesi simli (glitter) 3 tanesi de caviar oje ki bu 5ini pek kullanabileceğimi pek sanmıyorum. Kalan 19 renk benimdir J Renkler çok güzel hem cıvıl cıvıl, hem ciddi, ofise, işe kullanılabilecek renkler var.

Oje seti çok sempatik bir kutu içerisinde geliyor, kutu ikiye ayrılıyor ve içinde ki kapaklardan ojeler çıkıyor. Her kapağın altında ise bir yazı mevcut. Ambalaj çok sevimli ama bu haliyle fazla yer kaplıyor, eski bir parfüm kutusu bulduğum takdirde direk ojeleri içine dizmeyi düşünüyorum J




İçlerinden şimdilik ilk olarak nane yeşili olanı sürdüm, kalıcılığını çok beğendim. Yapısı ve sürümü çok kolay. Kuruması çabuk, negative bir şey söyleyemiyorum şu an. Ama tabi tüm renkleri denemem lazım J



Fotoğraflar, hem gün ışığında hem de flaşlı çekildi :) Renkleri kullandıkça blogda paylaşacağım. Eğer içlerinden beğendiğiniz bir renk olursa sorun bana rengini söyleyim çünkü Ciate ojeler Sephora’larda tekli olarak satılıyor. Büyük boyları da var, ufak boyları da J

Şimdilik kesinlikle tavsiye ediyorum bu seti, eğer gittigidiyor’da denk gelirseniz kaçırmayın derim J

Bunun yanı sıra ufak bir açıklama yapmak istiyorum. Yazının başında da söylediğim gibi tatildeyim, 15 gün süreyle, annemle kardeşimin yanında Alanya’da olacağım, şu an tatilimin 2. günü, hava delicesine sıcak, rutubet ve sıcaktan ellerim şişmiş durumda ama ben yine de çok mutluyum, ne olursa olsun tatilin kötüsü olmaz hele de aileyle yapılınca J Biraz bronzlaşmayı planlıyorum, kitaplar getirdim, onları okuyacağım belki biraz da isle ilgili birşeyler bakarım belli olmaz, kafam rahatlasın, nasıl beynim rahat olcaksa onları yapacağım J

Bu durumdan mütevellit, internet erişimim kısıtlı olacak ve sürekli yazı yayınlayamayacağımı düşünüyorum. 
Gerçi en son ne zaman çok düzenli yazdım, o da ayrı bir dava J

Tatile çıkacaklara da şimdiden iyi tatiller..Çalışacak olanlara ise bu sıcakta Allah kolaylık versin
Simdlik herkese sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder