Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

25 Ağustos 2014 Pazartesi

Ciaté - Pepperminty Oje

Merhaba :)

İnternet kısıtlı, bol sivrisinekli, sıcak bir Alanya akşamında size çok güzel tam baharlık ve yazlık bir oje göstereceğim. :)



Dün şurada yazısını yazdığım Ciaté Mini Mani Month oje setinde ilk sürdüğüm oje, nane/su yeşili bu oje :)





Sürümü rahat, fırçası ne kalın ne ince, kuruması çok çabuk gerçi ben üzerine kurutucu damla damlatıyorum :)
Fotoğrafların hepsi gün ışığında çekilmiştir, çok severek kullandım. Yapısını da, rengini de çok sevdim, bu setin ojelerine güzel bir başlangıç yapmış oldum :)


Parmaklarım, nemden ve sıcaktan şiş şiş durumdalar, onları görmezden gelip renge odaklanın lütfen :-D
Sonuç olarak, eğer Sephora'da tekli olarak denk gelirseniz ve bu renkleri seviorsanız bir şans verin derim :)

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder