Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

30 Ağustos 2014 Cumartesi

Clinique - Repairwear Laser Focus - Wrinkle Correcting Eye Cream - Göz Kremi

Herkese merhaba! :)

Öncelikle 30 Ağustos Zafer Bayramımızı kutluyorum!

Bugün yine bir göz kreminden bahsedeceğim. Clinique'in kendi sitesinden zamanında 25 TL tanıtım fiyatına Superdefense CC kremini satın alırken, yanında bazı hediyeler seçmemiz istenmişti. Ben tabi ki direkt olarak bu göz kremine yöneldim :)

Clinique - Repairwear laser focus

Bu krem tabi ki orjinal boyutta değil 3 ml'lik deneme boy ürün, ancak ambalajı açtığımda ağzına kadar tıka basa dolu olduğunu gördüm :)



Ürün 12 hafta sabah akşam düzenli kullanımla ince çizgiler ve yerleşmemiş kırışıklıklarda etkili olacağını vaat ediyor. Ben, 12 hafta düzenli kullanmadım. Şu an tatildeyim yanıma getirdim. Yüzüme gün içinde o kadar çok güneş kremi sürüyorum ki aslında bazı geceler bunu kullanmayı ihmal ediyorum. Evet geceler diyorum çünkü ben bunu gece göz kremi yerine kullanıyorum. Elimdeki göz kremleri tükenince gece kullanmak için Kiehls'in Avokadolu meşhur göz kremini alacağım. Herkes çok memnun :)

Ürünün yapısı çok yumuşak, akışkan da değil, emilimi rahat, göz çevresini gerçekten nemli tutuyor. Göz çevreme baktığımda benim özellikle sol gözümün kenarında gülümsediğimde oluşan kaz ayağı diye tabir edilen çok ince iki çizgi var, genelde göz kremlerini oraya yoğunlaşarak sürüyorum. Onlar şu an gülsem de enteresan bir şekilde gözükmüyor. Ama bu etki bu kremden mi yoksa gün içerisinde milyon defa sürdüğüm, güneş kremlerinden mi o kadarını çıkaramadım.

Tek bildiğim, yapısının çok yumuşak olduğu, göz çevremi kesinlikle yağlandırmadığı, alerjik bir reaksiyona sebep olmadığı ve güzel emildiğidir. Belki elimdeki kremler bittikten sonra şu 12 haftalık test süresi için kendisinin tam boyunu alabilirim.


İnce çizgileriniz varsa ve göz kremi bakıyorsanız bu da aklınızın bir köşesinde dursun derim :) Bu blog iyi oluyor aslında ben de önceden kullandığım ürünlere dönüp dönüp bakıyorum :) Hangi ürünlerden kullanıp memnun kalmışım ya da nefret etmişim gibi :)

Herkese güzel bir haftasonu dilerim!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder