Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

17 Ağustos 2014 Pazar

Dior Addict Fluid Stick - 373 Rieuse - Ruj/Gloss

Aşırı sıcak, aşırı nemli, yapış yapış bir İstanbul öğleninden herkese merhaba! :)

Pazar günlerinin sevimsiz olma sebeplerinden biri, en gıcık işlerin bu güne bırakılmasıdır. Yeni haftaya taptaze başlayabilmek için. Mesela, fırça temizliği, ev temizliği, ev toplama, çamaşır yıkama, asma, ütü, ertesi gün için kıyafet hazırlama vb...

İşte tam olarak bu sıkıcı işleri yaparken dedim ki biraz kafam dağılsın, biraz renk göreyim, en iyisi aldığımdan beri en sevdiğim 5 rujum kategorisi içine girmeyi başarmış bir gloss/ruj yazısı hazırlayım dedim :)

Dior'un son çıkardığı harikulade bir likit ruj...
 Dior Addict Fluid Stick - 373 Rieuse rengi konuk olacak bugün bloga :)




Yeni geldiklerini duyunca her zamanki manasız tepkimi koyup "almayacağım!" demiştim. Ancak standda renklerini görüp yapılarını elimin üzerinde deneyince almak istedim. 9-10 tane rengi vardı sanırım. Ben bu şeker pembe/mercan karışımı rengi seçtim. Esasen amacım ne tam pembe ne de coral (mercan) renklisini almaktı. Çünkü pembe allıkla ve şeftali renkli allıkla rahat rahat kullanılacak bir renk arıyordum. Bu renk istediğim gibi çıktı :)


Fırçası tam ayarında, sürümü güzel, tek katta tüm dudağınızı kaplıyor ve sanki cilalanmış gibi bir görünüm veriyor. Dudağınız ne kadar kuru ya da yıpranmış durumda olursa olsun (ben dudaklarımı malesef fazlasıyla yiyen bir insanım :( ) bu ruj mükemmel bir görüntü veriyor dudaklara. O yüzden tek kelimeyle bayıldım.




Rengini, nasıl durduğunu aşağıda bileğimin iç kısmında ve dudaklarımda görebilirsiniz.




Rengi ve yapısı şahane. Yapış yapış kesinlikle değil. Kokusu çok güzel ama koku hassasiyeti olanları bilemiyorum ne düşünürler... Dudağımı oldukça sağlıklı ve dolgun gösteriyor. Kalıcılığı ise bir mat ruj gibi değil tabi ki ama yine de oldukça kalıcı. Birşeyler yiyip içince hemen silinmiyor. Zaten yapısından ötürü seveceğinize ve sık sık yenilemek isteyeceğinize eminim.

Her zamanki gibi tek eksi tarafı fiyatı. Tam hatırlamıyorum ama 100 TL üstüdür sanrım. Sephora, Sevil ve Boyner'lerde bulabilirsiniz. Ben Sephora'dan almıştım. Tüm renkleri vardı.
Fiyatı dert etmeyecekseniz ve kalıcı, güzel ve kaliteli bir parlak ruj arayışı içindeyseniz şiddetle tavsiye ediyorum :)

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder