Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

30 Ağustos 2014 Cumartesi

Lime Crime - Parfait Day - Oje

Merhaba :)

Günün 2. yazısı, şurada yazısını yazdığım Tatil Ojelerinden neon/şeker pembesi rengindeki Parfait Day. Bu rengi ayıla bayıla kullandım. Özellikle bronz tende harika duruyor.

Lime Crime ojeler zararlı bileşenler içermemekle birlikte malesef ülkemizde satılmıyor. Ben gittigidiyor'da bir satıcıdan almıştım. Gerçekten mükemmel bir renk.

İlk katı sürerken, badana gibi çizgi çizgi durdu ancak ikinci katta şahane bir opaklık ve pürüzsüzlük var. Sürümü çok rahat değil ancak verdiği sonucu görünce sürümünü görmezden geliyorum. Muhtemelen iş yerine değil ancak haftasonu ya da bu şekilde tatillerde kullanabilirim kendisini. Çünkü bana göre biraz fazla göz alıcı. Sürdüğüm süre boyunca sürekli tırnaklarıma baktım.Çok hoşuma gitti, bulursanız kaçırmayın ;)

Fotoğraflar, gün ışığında çekildi :)








Yine kumsalda ellerime baktığım bir anda dayanamayıp çektiğim bir fotoğraf :)


İç ortamda çekilmiş bir başka fotoğraf:

Not: Ellerim, sıcak ve nem yüzünden şiş şiş...:( Normalde bu kadar tombik değil parmaklarım...

Sevgiler...

2 yorum:

  1. Bu ojeye bayıldım, tırnaklarında mükemmel durmuş. Yurt dışından online olarak alırım kesinlikle; bulursam. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Bronz tende neon pembeler özellikle güzel duruyor, ben gittigidiyordan almıştım, arada kontrol edebilirsin, oluyor bazen bu marka :)

      Sil