Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

3 Ağustos 2014 Pazar

Son Zamanlarda...

Nerdeyse bir ay olmuş yazmayalı. Son 2 haftası tatilde geçen güzel Temmuz ayından birşeyler paylaşmak istiyorum.

Bu yazıda kozmetikten biraz az bahsedeceğim uyarayım önceden J Öncelikle Temmuzun son 2 haftasının, ilk haftasını Datça’da ikinci haftası yani bayram haftasını ise ailemle birlikte Alanya’da geçirdim.

Datça cennet gibi bir yer. Her sene gidiyorum bu sene 3. gidişim oldu. Genelde oda kahvaltı şeklinde apart oteller var ve biz de o tarz bir otelde konakladık. Araba kiraladık ve her gün bir başka koyda vakit geçirip akşam otele döndük ve merkezde yedik içtik J

Datça Kargı Koyu 

 Datça Merkez - Sahil güzel bir akşam yemeği :)

 Ne yalan söyleyim, bolca alkol ve muhabbet vardı. Akşamları insanı boğmayan tatlı bir sıcağı var Datça’nın. Denizi ise mis gibi. Evet deniz derken koylardan bahsetmeden olmaz. Kargı, Palamut Bükü, Hayıtbükü, Kızılbük (Gabaklar Koyu) uğradığımız koylardandı. Benim favorim Palamutbükü J Çivi gibi, inanılmaz temiz, dibini görebileceğiniz masmavi bir güzellik.:)

Palamutbükü 

Gabaklar Koyu
 Gabaklar Koyu

Su tertemiz ve çivi gibiydi...

Her güzel tatilin bitmesi gibi, tatilin ilk haftası resmen ışık hızıyla geçti. Sonra İstanbul’a döndüm, 1 günlük işe uğradıktan sonra tekrar Datça bavulumla (bavulu açmadan) Alanya’ya yola çıktım. Canım annem ve kardeşimle çok güzel bir 6 gün geçirdim. Alanya’ya genelde onlar Temmuz başında gidiyorlar ve Ekim sonuna kadar kalıyorlar. Benim çocukluğumun/gençliğimin yazları hep Alanya’da (2-14 yaş arası Ayvalık’taydık, 14’den itibaren Alanya diyebilirimJ) geçti. Site muhabbeti bir başka oluyor yazın J Tabi ben de işten izin aldıkça ya da küçük küçük izinleri bayramların peşine ekleye ekleye yanlarına gidiyorum.

 Sitemizin sahili - çocukluğumun/gençliğimin yazları buradaydı :)
Balkonumuzun manzarası - annem ve kardeşimle olan kahvaltıların keyfini onlarla olmadığımda çok özlüyorum...

Alanya tabi ki Datça ile kıyaslanamayacak kadar sıcaktı ama alışkın olduğum için pek problem yaratmadı. Sanırım günün toplamda 2-3 saati sürekli yüzdüm. Kafam, beynim tamamen temizlendi, şu 2 haftada. Hiç canımın sıkıldığı, kafama bişeyler taktığım bir durum olmadı. Bütün kötü düşüncelerimi, beni kemiren bütün hisleri denize bıraktım, gittiler. Kuş gibi hafifim şu an. J

Kozmetik namına ise ne yazabilirim? Çok sıcak olduğundan malum yazları pek makyaj yapamıyoruz. Ama benim en büyük koruyucularım Daylong ve Bioderma oldu. Güneş kremleri ve yüksek faktörlü Sebamed dudak koruyucumu yanımdan ayırmadım. Dudaklarım enteresan bir şekilde yanıp şişiyor. L Yazın yüzümde çok çılgın lekeler oluşuyor, özellikle Dudak çevremde, “Daylong Actinica” benim tek silahım, denize girmeden, sürüyorum, çıkıyorum, duş alıyorum, kurulanıyorum gene sürüyorum. Elimden düşürmedim diyebilirim. Ama tabi bunun sonucunda yüzüm vücuduma oranla biraz açık renk kaldı :P Vücudum içinse geçen sene Fransa’dan ucuz ucuz aldığım Bioderma Bronz 30SPF’li güneş spreyini kullandım. Oldukça da memnun kaldım J



Biraz bronzlaştım J Özellikle etek giyerken bronz bacakları çok seviyorum J  Güneş sonrası bazen sıcaklık hissettiğim bölgelere ise yine Daylong’un Serinletici Jelini (Cooling Gel) uyguladım.
Tatile ilk başladığımdai düz karnımı , biraz kaybetmiş olabilirim! J Spora tekrar başlıyorum, gayet disiplinli bir şekilde!.

Makyaj olarak en çok yaptığım, göz makyajı oldu onda da, genelde far bazı, krem far, göz kalemi, rimel ve kaş sabitleyicisi oldu. Yüzüme ise yanaklara allık ve aydınlatıcı olarak da MAC Lightscapade oldu. Dudaklarım için açıkçası elime ne geçerse onu kullandım. J

Aşağıda tatile yanımda götürdüğüm makyaj malzemelerimi görebilirsiniz :)


Oje olarak yanıma tek bir oje aldım. O da elimdeki ve ayağımdaki oje olsun istedim ve tercihimi Chanel'in mükemmel kırmızısı Pirate ojeden yana kullandım. Oje hakkında yazımı okumak için lütfen buraya tıklayalım :)

Pirate ojenin kırmızısı mükemmel ancak yaz mevsimi sürekli denize girdiğimden uçlardan soyulmayı bırak bütün bütün koptu özellikle ayaklarımdan çıktı. 2 kere rötuş yaptım, iyi ki götürmüşüm :)

Bunun dışında bol bol yedim içtim, kafamı hiçbir şeye takmamaya çalıştım. Başarılı da oldum. Tatilin en kötüsü bile bence iş hayatına, yaşadığınız şehrin stresine dönmekten kat be kat iyidir.

Umarım okurken sıkılmamışsınızdır. Benim son zamanlarım bu şekilde geçti. Siz neler yaptınız son zamanlarda ?

Herkese çok güzel bir hafta dilerim...

Sevgiler..




2 yorum:

  1. Çok güzel bir tatil olmuş belli, çok güzel görünüyor deniz *.* Ojeye ayrı bayıldım <3 O kadar sıcak ki evden çıkmıyorum, günlerim hep evde geçiyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, İstanbul'a döndüm, resmen bütün gözeneklerimden ter atıyorum. Teyze gibi olcam ama demeden duramayacağım "Nem var ya nem boğuyor! :) "
      En mantıklısı evden çıkmamak, iş yeri klimalı diye yarın işbaşı yapıcam diye canım sıkılmıyor o derece yani :) Sevgiler...

      Sil