Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

15 Ağustos 2014 Cuma

YSL Kiss & Blush #8 || Pink Hédoniste || Likit Allık/Ruj

Haftanın en güzel gününden herkese kocaman bir merhaba!

Dün işlerim sebebiyle günübirlik şehir dışına çıkmak zorunda kaldım. Dolayısıyla gece eve geç döndüm, bugün de o yorgunlukla işe gidemeyeceğim için izin aldım. Gerçekten çok yorulmuşum. Uzun zamandır aklımda yazmak istediğim ancak sıcaktan ve vakitsizlikten bir türlü yazamadığım bir ürünü yazmak istiyorum.

YSL – Kiss & Blush


Evet kozmetik camiasına fırtına gibi giren bir başka üründen bahsetmek istiyorum. Hem yanaklar hem de dudaklar için kullanılabilen likit allık/ruj kendisi. Oldukça pratik bir ürün ve çok renk çeşidi var.
Ben açıkçası ambalajını pek beğenmedim, ojeye benziyor, büyük ebatlarda bir oje düşünün onun gibi. Ürün 10 ml ve içerdiği ürüne göre bence biraz pahalı. Ben Sephora’dan 109 veya 119 TL’ye almıştım, yanlış hatırlamıyorsam.







Ürün cam şişede sunuluyor, fırçası altın renkte ki severim altın detayları J Gelelim rengine, çok hafif, baskın olmayan bir pembe renk bendeki. 08 – Pink Hédoniste rengi! J 

Renk çok hafif, ürün çok hafif yüzünüzde bir ağırlık yapmıyor, çok taze ve fresh bir görüntü veriyor, oldukça kalıcı, kesinlikle alınması gereken bir parça mı? Açıkçası ürünün fiyatı dışında hiçbir negatif yanını görmedim, ama mesela Chanel rujlarımı ya da yeni çıkan Dior Fluidstick rujumu daha hevesle kullanıyorum.
Pratik bir ürün arayışındaysanız, fiyatı size fazla gelmediyse bir tane edinmenizi tavsiye ederim. Hızlı hazırlanmanız gereken zamanlarda kurtarıcı olacak bir ürün.







Yukarıda bileğimin içinde verdiğim swatchlar birebir rengidir.Yanaklarıma nokta nokta uyguladıktan sonra bir stippling fırça veya parmaklarımla bekletmeden yediriyorum. Anında çok taze ve fresh bir görüntü veriyor. Yapısı vıcık vıcık değil, kolay yediriliyor sonrasında yüzünüzde bir yapışkanlık bırakmıyor. Benim yanaklarımda kendisi oldukça kalıcı oldu. Bu rengi özellikle beyaz tenler için öneriyorum, zira NC 25 ve üzerinde bu renk hakkını veremez diye düşünüyorum. Mesela şu an bronzlaştım ve açıldım (tatilden döneli 2 hafta oluyor), ama yine de elim bu ürüne gitmiyor çünkü istediğim gibi gözükmüyor yüzümde.


Yukarıda yanağımdaki kırmızılıkların kusuruna bakmayın, cildim karma ama aşırı hassas yanaklar kuru, kızarıyor bölge bölge..:( Normalde yukarıdaki kadar fazla dokundurmuyorum fırçayı yüzüme, swatch için bu kadar oldu, ama buna rağmen çok güzel dağılıyor, yediriliyor, aşağıda görebilirsiniz :)


Dudaklarıma ise bu ürünü ben koyu renk göz makyajları yaptığım zaman tercih ediyorum. Çok nadiren iki özelliğini aynı anda kullandım. Ama sanırım en çok allık gibi kullanacağım. Dudaklarımın rengi normalde pigmentli biraz koyu olduğundan çok açık gözüküyor bende. O sebepten smokey/koyu renk göz makyajlarında dudakları hafif tutmak istediğimde elim bu ürüne gidiyor. Aşağıda ise dudaklarımdaki duruşunu görebilirsiniz.


Sıradaki yazılarımın yaz bitmeden, bronzer ağırlıklı olacağının haberini verip, sizelere güzel bir Cuma günü dilerim.
Herkese sevgiler…

4 yorum:

  1. Ben de bordo bir rengini almıştım, kimi bloggerlar hiç kolay yedirilmediğini filan söylemişti ama bence çok kolay dağıtılıyor ^^ Bu rengi çok hoşmuş ya buna da bakayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bak, ama çok pahalı geliyor ya bana :/ Benim de aklımda bunun bir iki tık koyusu olan 3 numarası var, sendeki kaç numara? Memnun musun? Bu benim dudağıma biraz açık kalıyor :/ Sevgiler...:)

      Sil
  2. Rengi çok güzelmiş gerçekten güle güle kullan :)

    YanıtlaSil