Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

7 Eylül 2014 Pazar

Daylong Güneş Sonrası Serinletici Jel/Losyon


Günün 2. yazısına bu tatilimin kurtarıcısı olan ürünlerden birini yazmak istedim.

Daylong - After Sun - Güneş Sonrası Serinletici Jel!


Siz de benim gibi beyaz tenliyseniz ama yazları bronzlaşmayı seviyor ve istiyorsanız. Bronzlaşmak isterken ise alerji olup, kabarıp kızarıyorsanız, bu ürünü tavsiye edebilirim.

Online eczanelerin birinde kofre halinde satılan Daylong 50 SPF'li güneş kremlerinin yanında bu ürün hediye olarak veriliyordu. 

Yapısı su gibi, rakı beyazı renginde, ve kabaran, yanan bölgelere sürdüğünüz zaman anında serinletici bir etki bırakıyor!

Bazı güneş sonrası kremleri neden bilmiyorum, deri de pul pul kalkıyor, kir gibi gözüküyor, sinir oluyorum. Bu kesinlikle öyle değil. 2 yazdır kullanıyorum, bitti kendisi, çok çok memnun kaldım!

Tekli halde satılıyorsa kesinlikle alacağım kendisi. Ambalajı gördüğünüz üzere, sıkılmaktan canı çıkmış halde bitenler yazısından önce yazısını yazmak istedim :)

Çok beğendim, güneş sonrası bir ürün için aklınızda bulunsun derim... :)

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder