Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

3 Eylül 2014 Çarşamba

L'occitane - Cherry Blossom Duş Jeli

Günün 2. yazısı çook uzun zaman önce aldığım ve elimdeki duş jellerini bitirdikten sonra ancak sıraya koyduğum, 

L'occitane Cherry Blossom Duş Jeli..

Aslında L'occitane markası için söylenecek birşey yok, inanılmaz güzel ürünleri var, bitkisel, doğal, ama ve kocaman bir ama bence çok ama çok pahalı.

Bu ürün de doğal, mis gibi kiraz çiçeği/vişne! kokan, gerçekten harika kokan, ama etkisi uzun süreli olmayan ve bence çok pahalı bir ürün.


Bu ürünü ben doğum günümde kendimi şımartmak için almıştım, yapısı çok güzel, hiç yapış yapış bir his bırakmıyor ama banyoda aldığınız o efsanevi koku bir süre sonra kayboluyor ki sinir oluyorum :(


Fiyatını hatırlamıyorum ama L'occitane'ın online alışveirş yapabileceğiniz kendi sitesi mevcut oradan bu ürünü inceleyebilirsiniz.

Genel olarak L'occitane ürünlerini sevsem de çok pahalı buluyorum. Eğer hoş kokulu ve doğal bir duş jeli arıyorsanız ve bir duş jeline vereceğiniz parayı dert etmeyecekseniz kesinlikle tavsiye ederim :)

Görüşmek üzere! :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder