Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

21 Eylül 2014 Pazar

LUSH - RUB RUB Peeling

Merhaba :)

Bugün sizlere çok yakın zamanda ülkemizden kaçıp giden mükemmel bir markanın mükemmel bir ürününden bahsetmek istiyorum!

Lush - Rub Rub Peeling

Yedeklemediğime üzüldüğüm ürünlerden biri de bu oldu. Bu ürün Lush'ın duşta peeling yapabileceğiniz, oldukça pratik bir ürünü. 

İster kuru cildinize bir parça alıp ovuşturarak daha etkili bir şekilde ölü derilerinizden kurtulursunuz isterseniz duşta bir miktar alıp cildinize uygularsanız daha hafif bir şekilde ölü derilerinizden kurtulabilirsiniz.

Ben 2. şekilde kullanıyordum :)


Eskimiş görüntüler için kusura bakmayın, ilk aldığımda fotoğraflarını çekmeyi unutmuşum. Ürün klasik siyah Lush ambalajında, eğer burada olsaydı Lush elimdeki boş ambalajlarını götürüp bir taze maske alabilecektim. Ama artık hayal oldu... :/

Lush tamamen doğal ürünler satan, hayvanlar üzerinde de deney yapmayan gerçekten çok iyi bir kozmetik markasıydı. Çok çok yazık olduk ülkemizden çekilmesi. Sanırım yeteri kadar reklam yapamadılar ve fiyatlar biraz pahalı olduğundan istedikleri satış rakamlarına ulaşamadılar diye düşünüyorum.


Neyse, ürüne geri dönelim, aşağıda flşalı bir fotoğraf var. Bayağı bir dibine gelmişken çekmeyi akıl etmişim. Gördüğünüz üzere taneleri oldukça iri ve peeling etkisi inanılmaz. İçeriğinde deniz tuzu var ve muhteşem kokuyor bu ürün. 

Hatta tuz öyle bir var ki mesela bacaklarıma epilasyon yaparken batıkları çıkarttığımda kalan minik minik açık kısımlara bu ürün değdiği zaman bayağı bir yakıyordu. Ayağınızı ya da elinizi kestiğinizde denize girdiğinizi düşün o şekilde bir yanma :)


Sonuç olarak ben bu ürünü bitirdim, 2.yi almadığıma pişmanım, şimdi başka markaların ürünlerine bakıyorum. Güzel bir peeling arayışındayım. Eğer imkanınız varsa, İngiltere'de, Almanya'da Lush mağazaları bulunmakta. Oralardan satın alabilir, yakınlarınızdan isteyebilirsiniz. Naçizane fikrim, alınız ve yedekleyiniz çok memnun kalacaksınız :)

Güzel Pazar'lar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder