Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

2 Eylül 2014 Salı

Shiseido - Expert Sun Aging Protection Lotion - SPF 30 - Güneş Kremi (Yüz ve Vücut)


Merhaba :)

Günlerden 2 Eylül, dönmeme 5 gün kaldı...Hiç dönesim yok ve şimdiden işi ve İstanbul'u düşününce stres basıyor :(

Sıradaki ürün geçen gün şurada yazısını yazdığım 50 SPF li Shiseido güneş kremimin kardeşi. Bu sefer ki 30 SPF'li ve hem yüz hem de vücut için kullanılabiliyor.


Bu da deneme boy ancak dediğim gibi bu ürünlerden çok fazla sayıda verdiler, nerdeyse tam boy kadar kadar elimde sample var :) O yüzden rahat rahat yorumlayabilirim.

Öncelikle bu ürün diğer 50 SPF'lik olana göre çok daha akışkan, cildi inanılmaz derecede harika bir şekilde koruyor güneşten, öyle ki denizden çıkıp kurulansam bile tazeleme ihtiyacı hissetmedim.

Olumsuz tek bir yanı var, o da mesela fotoğraflarda hortlak gibi çıkartıyor beni. Yüzümde ne kadar yedirirsem yedireyim, beyaz bir tabaka kalıyor. Ama fotoğraf çektirmeyecekseniz problem değil :-D

Bu makyaj altına çok uygun bir ürün gibi gelmedi bana, daha çok plaja yönelik yapmışlar diye düşünüyorum mesela diğeri tam makyaj altına kullanmalıktı.

Her iki ürün de kesinlikle gözeneklerimi tıkamadı, yüzümü yağlandırmadı. Her iki ürünü de çok çok sevdim, bence çok hoş bir kokusu var. Koku alerjisi olanlar almadan bir koklasın derim.

Shiseido'nun güneş ürünlerinde oldukça başarılı olduğunu düşünüyorum.

Benden tam puan aldı! Seneye tüm güneş ürünlerim Shiseido olacak! :)

Herkese güzel bir Salı günü dilerim! :)

2 yorum:

  1. Shiseido Türkiye olarak güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederiz :( Yeniliklerimizden haberdar olabilmek için bizi sosyal medyadan da takip edebilirsiniz :)
    Sevgiler...


    facebook.com/ShiseidoTurkiye
    twitter.com/ShiseidoTurkiye
    instagram.com/shiseidoturkiye
    pinterest.com/shiseidoturkiye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her iki güneş ürününü de severek kullandım! :) Çok başarılılar :)

      Sil