Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

6 Ekim 2014 Pazartesi

Avéne - Termal Su

Günün 2. yazısı :)

Yurdumuzun belirli kesimlerinde yaz bitmiş olabilir ama Alanya'da hala devam etmekte! :) 

Bütün yaz kullandığım ve çok memnun olduğum bir ürün olan Avene Termal Su hakkında düşüncelerim neler bir bakalım :)

Hangi online eczane sitesinden aldığımı hatırlamıyorum ama Avene ürünlerinde oldukça indirim vardı ve ben de yaz başında bu ürünü denemeye karar vermiştim. Ne de olsa bloglarda oldukça olumlu yorumlar okumuştum. Çanta boyu değil de önümüz yaz diye 150 ml'lik boyunu satın aldım.


Kullanım alanları, cildinizde kızarıklık, hassasiyet hissettiğiniz durumlarda, epilasyon sonrası, banyo sonrası, güneşlenme sonrası gerilen cildinize veya/hatta makyajınızı sabitleme amaçlı gibi birçok yer var.

Ben sadece güneşlenme sonrası akşam vakti, banyodan çıktıktan sonra gerilen yüzüme ve boynuma uyguladım. 

Temiz cilde 15-20 cm uzaklıktan gözlerimi sıkıca kapatıp birkaç fıs şeklinde uyguladım. Gerilmeyi ve kızarıklıklarımı hemen aldı. Oldukça güneş allerjik bir insan olduğum için, bu ürün bu yaz kurtarıcım oldu diyebilirim.

İçeriğinde bir takım iyonlar var, Maden suyu cinsi olduğu için. Yatıştırıcı etkisini anında hissettim ve çok güzel bir ferahlık bıraktı cildimde. Makyaj sabitleme amaçlı hiç kullanmadım. Eminim ki epilasyon sonrası tahriş olan cildimde de rahatlıkla kullanabileceğim :)

Bitince yaz aylarında tekrar alacağım bir ürün olacak, fiyatı indirimli hali 20 TL civarıydı diye hatırlıyorum :)

Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder