Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

18 Ekim 2014 Cumartesi

Estée Lauder - Pink Kiss Allık

Herkese güzel bir Cumartesi akşamından merhaba!

Bu Cumartesi'yi kendime ayırdım, sevdiğim şeyleri yapmaya ve dinlenmeye...

Bugün yazmak istediğim ürün, 

Estée Lauder - Pink Kiss Allık

Bu ürün uzun zamandır bende. Yani 2 seneden fazla olmuştur. Dibini gördüm, kenarları da açılmaya başladı. Hatta ürünün ambalajı bile değişti, bendeki eski ambalaj ama ürün hala satılıyor :)

Bu ambalaj da bence güzeldi, lacivert üzerinde altın renkte EL baş harfleri işlenmiş :)



Çok çok güzel bir pembe, şeker pembe diyebilirim. Sıcak alt tona sahip... Aşağıdaki fotoğraflarda gördüğünüz üzere oldukça kullandığım bir ürün, sonra da maymun iştahlılık sebebiyle, başka allıklara şans verilmek suretiyle kenarda bekleyen bir ürün oldu.

Tekrar kullanmak ve de bitirmek amaçlı gözümün önüne koydum kendisini :)

Biraz daha yakından bakalım! :)


İçinden aslında dandik diyebileceğimiz bir fırça çıksa da yanımda fırça taşımak istemediğim zamanlarda imdadıma yetişmedi değil :). Pigmentasyonu bu allığın çok güzel, hatta fazla. Elinizi bol kepçe kullanırsanız, palyaçoya dönme ihtimaliniz ne yazık ki var. Evet :(

Ama hafif bir elle de gerçekten harika bir görüntü yaratıyor. Benim cildim şu an Ekim ayının 10. gününe kadar Alanya'da kalmam sebebiyle hala koyu renkte. Açılmadım yani :) Ve bronz tende şu anda elimi hafif tutmasam bile beni rahatsız edecek bir görüntüsü yok.

Dokusu için bir Burberry allık gibi, yumuşacık diyemem. Belki ambaljları yenilendikten sonra ürünün dokusu da yenilenmiştir bilemiyorum. Tozutma sorunu yok.

Aşağıda parmaklarımda azıcık ürüne değdirmemle aldığım sonucu görebilirsiniz. Fotoğraflar gün ışığında çekildi :) Zaten hep gün ışığında çekiyorum! :)
Aşağıdaki fotoğrafta ışık sebebiyle olduka açık bir pembe renk çıkmış, esas rengi kabındaki ve yukarıdaki gibidir :)

Sonuç olarak, çok sevdiğim, bir ara deli gibi sadece bunu kullandığım, sonra ihmal ettiğim, tozutma sorunu olmayan, pigmentasyonu fazlasıyla mükemmel, çok güzel bir allık. Fiyatı az önce Sevil'in internet sitesinden baktım 130 TL. Değer mi?

Aslında hiç bir eksi özelliği yok, bulamıyorum, ama 130 TL'yi şu an bu allığa vereceğime bir Chanel krem allık alırım. Sebep ise büyük büyük ölçüde duygusal ve tabi ki bir de Chanel'in o ciltte eriyen ve pudraya dönüşen mükemmel yapısı. :) Neyse..

Eğer pembe bir allık arıyorsanız, kelimenin tam anlamıyla pembe! ve fiyatını dert etmeyecekseniz, önerebileceğim bir allık olur kendisi :)

Herkese çok mutlu bir Cumartesi akşamı dilerim...



2 yorum:

  1. Bunu alacağıma ben de ya bir Chanel ya 2 tane M.A.C alırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de aynı düşüncedeyim, ama Chanel'in krem allıkları 2.5 gr. :( Bu evladiyelik :)

      Sil