Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

29 Ekim 2014 Çarşamba

Lancome ǀ Rénergie Yeux Lifting Firming Anti-Wrinkle Göz Kremi

Bu da günün son yazısı olsun diyerek başlıyorum :)

Herkesin bildiği üzere 30 yaş üstü bir insan olduğum için en önemsediğim bakım benim için göz çevresi bakımıı. Öyle ki gündüz gece kremimi aksatabilirim ama gündüz ve gece göz çevresi kremlerimi sürmeden uyumam.

Dolayısıyla birçok farklı sample - deneme boyu ürünle farklı farklı ürünler denedim. Bunlardan biri de

Lancome - Renergie Yeux Multi - Lift 


Bu ürünü kullandığım süre zarfında sabahları makyajımın altına, yüzümü iyice yıkadıktan sonra uyguladım. Bu 3 ml'lik ürün bana 1 hafta yetti. 1 haftada gözlemlediklerim ise şunlar oldu.

Sürekli gülümseme ve hatta kahkaha atma kaynaklı sol gözümün kenarlarında özellikle de cildim nemsiz kaldığında belirginleşen 2 adet nalet çizgim, bu göz kremini kullanmaya başlamamla hafifledi. Gittiler demiyorum zaen gitmezler, gidemezler. Öyle bir krem yok, olsaydı evime depolardım direk :) Emilimi oldukça kolay 10 dak içerisinde hemen emiliyor.Yani bunu sürdükten sonra ben giyiniyorum o esnada işte kaç dakika geçiyor 5 diyelim 10 diyelim, hemen emilmiş oluyor ve ben makyajıma başlayabiliyorum.

Neyse, yapısı yumuşacık, kokusu da bana göre çok güzel ama zaten gözünüzün çevresine uyguladığınız için bir süre sonra kokuyu almıyorsunuz :)

Ürünün vaadi göz çevresindeki kırışıklıkları azaltıp, göz çevresine daha sıkı bir görünüm vermek. 1 haftadaki deneyimlerime göre söyleyebileceğim odur ki çizgiler üzerinde bir etkisi gerçekten var.

Bitenler yazısında da göreceksiniz bu ürünü, şu anda tüm servetimi iki adet La Praire göz kremine vermemiş olsaydım (bu ürün elime sonradan geçti) bu ürünü alırdım.

Ürün, Sevil, Sephora, Boyner, YKM'lerde satılmakta olup klasik her göz kremi gibi 15 ml ve bir kavanozda satılıyor.

Eğer siz de 30+ iseniz, göz çevresi kremlerinizde sadece nemlendirme değil aynı zamanda anti-aging özellikleri, kırışıklık bakımı, ince çizgi bakımı gibi özellikler de arıyorsanız bu ürünü tavsiye ediyorum!

Sizin bana önerebileceğiniz bir göz kremi var mı? 

Siz neler kullanıyorsunuz göz çevresi bakımı için?

Görüşmek üzere...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder