Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

7 Ekim 2014 Salı

Lush - Tea Tree Water - Yüz Toniği

Lush...Lush...

Ülkemizden çekildikten sonra yazılarını yazmaya başlamam da ayrıca bir enteresan durum ama kullandığım zamanlar itibariyle bu ana denk geldi ne yapalım...

Sırada çok severek kullandığım, yeni tanışıp erken kaybettiğim bir ürün var.

Lush - Tea Tree Water

Çay ağacı toniği ile Lush, yağlı ve lekeli ciltlere uygun bir tonik sunmuş bizlere.

Benim cildim karma, yanaklar kuru, T bölgesi gün içerisinde oldukça çok parlayacak şekilde yağlı diyebilirim. 

Ve bazı günlerden çene bölgemde 2-3 sivilce çıkıyor onların da izleri uzunca bir müddet geçmiyor. Onun dışında sivilceye meyilli bir cildim yok çok şükür.



Ben bu ürünü, akşamları makyajımı ve cildimi iyice temizledikten sonra en son aşama olarak ya pamuğa sıkıyorum, ya da ambalajın üzerinde yazdığı gibi gözlerimi sıkıca kapatıp tüm yüzüme sıkıyorum.

O kadar temizleme sonrası bile pamuğun bazen, her zaman değil, çok hafif kirlendiğini gördüğümde gerçekten etkili bir tonik olduğunu anlamış durumdayım.

Antibakteriyel bir ürün bu, kokusu bile ilaç ilaç kokuyor, kozmetik bir koku değil, Lush'ın tüm ürünleri doğal olduğu için kokular alışılageldik parfümlü ürün kokularına hiç benzemiyor.

Ama ben rahatsız edici bulmadım, kullandığım süre zarfında çildimde ters bir etki yapmadı, yanaklarımı daha da kurutmadı. Yağlı ve lekeli ciltlere uygun olduğu yazılmış ama benim gibi karma ciltilerin de severek kullanabileceğini düşünüyorum.

Birkaç minik sivilce lekem üzerindeki etkisini sürekli kullanmadığım için göremedim. Ama cilde bir aydınlık verdiğini gözlemledim diyebilirim.

Umarım Lush tekrar ülkemize döner ki distributorsuz olarak geleceğini okumuştum biryerlerden. Dönerlerse tekrar  tekrar alacağım bir tonik olacak bu! :)

Siz kullandınız mı bu toniği? Lush markası hakkında neler düşünüyorsunuz?

Güzel bir Salı günü dilerim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder