Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

27 Ekim 2014 Pazartesi

Sık Kullandığım (Favori) Kahverengi Göz Kalemleri

Selam :)

Her zaman göz makyajı yapmadan dışarı çık(a)madığımı söylemişimdir. Ve gayet sabit fikirli ve değişimlere direnç gösteren bir insan olduğumdan yıllardır siyah göz kaleminden başka birşey bilmezdim göz makyajımda :)

Son 1-2 yıldır yavaş yavaş kahverengi göz kalemlerine alışmaya başladım diyebilirim.
İşte en sık kullandıklarım :)
Üstten alta doğru sıralıyorum:

1. Lancome - 02 Brun: Makyaj yapmaya ilk başladığımda bu kalemin siyahı benim yıllarca kullandığım tek makyaj ürünü olmuştu ve neden kahverengisini de denemiyorum diyerek aldım, ama siyahı kadar beğenmedim. Sert ve bu kaleme bağlı olarak mı bilmiyorum ama ne zaman kullansam gözlerim aktı, yaşardı, o yüzden böyle bekliyor çekmecede :(

2. Lancome - Chocolate Affair (Limited Edition)  Bu arkadaşın yazısı şurada. Rengine bayıldığım, yapısını ise aşırı(!) yumuşak bulduğum bir ürün. Sınırlı üretimdi, zaten bittiğine çok da üzülmeyeceğim sanırım :P FiyatıÇ 45 TL idi.

3. Emily - 103 Numara Tüm şu 6 adet kahverengi göz kalemi içerisinde en sevdiğim bu 3 TL'lik Emily göz kalemi oldu! :) Ne aşırı yumuşak, ne aşırı sert, ne alerji yaptı, ne de dokundu. Çok severek kullanıyorum, elimdeki göz kalemi stoğu biraz eridiğinde tekrar alacağım.

4. Sephora - Cocoa Çok harika ışıltıları olan, sevdiğim bir göz kalemi bu da, ama sıra gelmiyor.

5. Essence - Bling Bling Yine ışıltılı bir kahverengi ama gayet haki-sarı-kahverengi karışımı bir renk :) Essence'ın asansörlü kalemlerinden..

6. MAC - Coffee Kendisi hakkındaki yazımı şurada bulabilirsiniz :) Güzel ama ben blogger camiasının ölüp bittiği kadar sevmiyorum. Ama hiçbir eksisi yok o da ayrı :)

Aşağıda ise yine ayrnı sıralamada kalemlerin elimin üzerindeki renklerini görebilirsiniz :)


Aşağıdaki renklere göre de konuşacak olursak, en koyu acı kahverengi MAC Coffee'de diyebiliriz. Benim, mükemmel göz kalemi dediğimde aklıma MAC - Coffee renginde ve Emily yapısında bir göz kalemi geliyor :)


Sizin severek kullandığınız kahverengi göz kalemleri hangileri?

Sevgiler...

2 yorum:

  1. Kahverengi kalemin doğal durduğunu ve yorgun göstermediğini farkettiğimden beri vazgeçilmezim oldu.Siyaha artık elim gitmiyor bile.. Benim favori kahve kalemim istisnasız Essence-hot chocolatte. Kesinlikle denemeni öneririm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen bir kenara yazıyorum! :) tesekkürler :)

      Sil