Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

29 Ekim 2014 Çarşamba

YSL Glossy Stain ǀ # 8 Orange Chine

Günaydın!

29 Ekim Cumhuriyet Bayramamız kutlu olsun!

Böylesine güzel ve coşkulu bir günde, sonbaharın koyu renklerine inat coşkulu bir renge sahip olan bir üründen bahsedeceğim :)

YSL - Glossy Stain

Sanırım bu glossy stainleri ilk çıkartanlardan biri YSL. Ben de Boyner'de bu rengine vurulup almıştım. Oldukça da kullandığım bir ürün oldu.

Glossy stainler ıslak ruj yapısında, ama oldukça kalıcı özelliğe sahipler. Birşeyler yiyip içtiğinizde hemen silinmiyorlar. Bu özellikleri yüzünden benim favorilerim arasında kendileri! :)





Bendeki rengi capcanlı neon mercan/ portakal rengi! Özellikle yazın bronz tende harika duruyor ama ben bunu bu aralar niyeyse oldukça sık kullanıyorum :)


Aşağıda rengini hem bileğimin içinde, hem de dudaklarımda görebilirsiniz. Bunu kullandığım zaman oldukça sade bir makyaj yapıyorum. Renk öylesine canlı ki yüzünüze başka bir renk sürmeye gerek kalmıyor.


Tüm fotoğrafları gün ışığında çektim. Renk tam tamına bu renk :) Yapısı çok güzel hiç ağırlık yapmıyor. Sürdükten sonra da dediğim gibi dudağınıza bir güzel yapışıyor ve silinmiyor! :) Kalıcı, pigmentli, capcanlı :) Çok sevdiğim bir dudak ürünü ki bir rengi daha var bende onu da yazacağım yakında :)





Sonuç olarak, parlak, canlı, kalıcı, pigmentli, ağırlık yapmayan ve benim fikrime göre eksisi olmayan bir ürün. Fiyatı yaklaşık 100 TL civarında, Sephora, Boyner ve YKM'lerde bulabilirsiniz :)

Siz ne düşünüyorsunuz glossy stainler hakkında?

Herkese güzel bir gün dilerim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder