Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

10 Kasım 2014 Pazartesi

YSL Glossy Stain ǀ #15 Rose Vinyl

Günün ikinci yazısından herkese tekrar merhaba! :)

Yine fotoğraflarını çekip yazısını yazmaya vakit bulamadığım bir ürün var sırada.

Birkaç önceki yazımda 08 numaralı Orange Chine renginden bahsettiğim YSL Glossy Stain'lerden bu sefer

YSL Glossy Stain - Rose Vinyl #15

:)



O kadar beğenmiştim ki 08 numarasının yapısını, kalıcılığını, rengini bir de pembe renk edinmek istedim. Bu tonları, bu canlı tonları yaz mevsimine yakıştırmakla birlikte hala ayıla bayıla kullanıyorum.
 Yapısından ya da kalıcılığından aslında çok fazla bahsetmek istemiyorum. Şurada bahsettiğim Orange Chine renginin ayrıntılı bir yazısını yazmıştım.

Ama gene de kısaca özetlemek gerekirse çok çok sevdiğim, çok kalıcı, birşeyler yediğinizde içtiğinizde bile çıkmayan, parlak, adeta dudaklarınızı kabında ne renk varsa o renkle cilalamışsınız gibi duran bir dudak ürünü. Tam adı üzerinde Lip-Stain. Dudaklarımı da kurutmuyor onu da belirtmek isterim :)


Bu da capcanlı bir pembe, ama dudağa sürüldüğünde aşırı bir şekilde bağırmıyor. Son derece sağlıklı ve deyim yerindeyse neşeli bir renk :)

Aşağıda gün ışığında çekilmiş fotoğraflarını görebilirsiniz, bileğimin içinde swatchu ve daha da aşağıda dudaklarımdaki duruşu bulunuyor.


Tüm ilkbahar ve yaz zamanı severek kullandım bu ürünü, hala da kullanıyorum. Çok hafif bir pembe, uçuk pembe allıkla ve nude tonlarda göz makyajı ile harika duruyor.



YSL Glossy Stain serisini severek kullanmakla birlikte şiddetle tavsiye ediyorum :)

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder