Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

30 Ocak 2015 Cuma

2014 YILI ǀ MAKYAJ FAVORİLERİ

Başlıktan da anlaşılacağı gibi :)

2014 Yılı Favoriler yazısına başlamış bulunuyoruz :) Ancak bu yazı çok çok uzun olacağından ben önce Makyaj Favorileri olarak başladım.  Önümüzdeki günlerde ise umarım Bakım ürünleri favorilerini yazacağım :) 

Çok düzenli ve disiplinli bir blogger değilim. O yüzden "söz veriyorum her gün yazacağım" yerine "elimden geldiğince yazmaya çalışacağım" demek istiyorum. Zira aşırı yoğun iş hayatı ve buna bağlı kronik yorgunluk bir araya gelince yazı yazmak ve fotoğrafları çekip düzenlemek oldukça zor oluyor. Affınıza sığınıp, 2014 yılı makyaj favorilerime başlıyor ve hepinizi çok seviyorum :)

2014 yılı Makyaj Favorilerimi kendi makyajımı yaptığım sırada yazacağım :) Haydi başlayalım:

Far Bazları:





Yıl içerisinde bir adet the Balm'dan Put A Lid On It bitirmiştim, Şimdi ise çok çok sevdiğim gerçekten çok başarılı ancak ve malesef ülkemizden çekilmiş Too Faced markasına ait Shadow Insurance - Lemon Drop far bazını kullanıyorum. Ülkemizden çekilmeden son dakikada almıştım kendisini, sonraki haftalarda acayip indirime girdi Too Faced ve ülkemizi terketti. Elimdeki bu Too Faced'i gerçekten bit kadar bit kadar kullanıyorum çok çok başarılı buluyorum, farlar, çizgilenmiyor asla, yerlerinden kıpırdamıyorlar.Daha öncesinde de şurada yazısını yazdığım Shadow Insurance -  olan versiyonunu kullanmıştım. O da harikaydı. Çok bereketli ve de çok güzel ürünler.
Sonrasında ise The Balm ile yoluma devam edeceğim, o da benim için far bazları listemin 2. sırasında :)

Farlar ve Far Paletleri:


Evet en sevdiğim makyaj, göz makyajı her zaman söylerim, dolayısıyla fazla sayıda far ve far paletine sahibim. Övünerek söylemiyorum ama gerçekten renkleri çok seviyorum. Aslında hep doğal tonlarda farım olsa da almaya doyamıyorum napalım zaaf işte :( Bu sene içinde hakkını vererek en sık kullandığım far paletleri işte bunlar :)

 the Balm - Meet Matte: Kemik/ten rengi olan bitti, komple :) Diğer doğal tonlarında ortası çoktü

Urban Decay Basics: Acelem varsa, elimin direk gittiği, önemli bir işim varsa beni asla hayal kırıklığına uğratmayacağını bildiğim farlar, işte bunlar :) Çok kullanışlı gerçekten.

Chanel Charmig Palet: Şurada yazısını yazmıştım. Gerçekten çok severek kullandığım, yapısı ve dokusuyla çok çok güzel bir palet.

ve yine içimde kanayan bir yara....Too Faced: Natural Eye Palet: Bunları da çok özledim. İyi ki bu paleti almışım. Yine ne kullanacağıma karar veremediğimde elimin gittiği far paleti bu. Gitmeseydin iyiydi Too Faced..


Sıra tekli farlarda :)

Buraya direkt olarak böyle toplu bir fotoğraf koyup Burberry Beauty farlarına olan aşkımı belirtmek istedim.:)

Mükemmeller...

Burberry Pale Barley için şuraya, Burberry Mulberry far için buraya tıklayınız lütfen :)


Krem farlar:

En severek kullandıklarım bu ikisi oldu. Chanel İllusiond'Ombre Krem farlardan
Ebloui ve Mirage!

Yazıları yok ama şurada zamanında yazdığım bir Chanel Krem far var, o da çok güzel :) Illusoire...


Yukarıdaki fotoğrafta Ebloui...Aşağıdaki fotoğrafta Mirage...


Göz Kalemleri ve Eyelinerlar:

Bu sene benim eyeliner ile tanıştığım yıl oldu, hatta artık oldukça sık kullanıyorum, biri yamuk diğeri düzgün oluyor genelde ama kim takar, durmak yok yola devam :) Bakalım en sevdiklerim hangileri olmuş :)


Chanel Khaki Precioux: Yazısı şurada, harika bir haki rengi! Çok sık kullandım :)

Oriflame Smooth Definer: Asansörlü siyah göz kalemi. Bu da fiyatına göre müthiş bir performans sergileyen bir göz kalemi. 2 tane bitirdim sanırım sene içinde.

Flormar Eyelinerlar: Siyah ve Kahverengi : İşte Eyeliner ile tanışmamı sağlayanlar :) Bunlar da fiyatlarına göre oldukça iyi ürünler. Yamuk da olsa yumuk da olsa çekiyorum bir şekilde :)

Chanel Ecriture de Chanel Eyeliner: Bu bir koleksiyon ile gelmişti, keçe uçlu eyeliner tıpkı Flormar gibi, Flormar'a göre ucu biraz daha kalın ama kullanımı çok rahat. Severek kullandım. 

Max Factor Excess Intensity Eyeliner: Bu da asansörlü ve göz içinden akmayan, yumuşak simsiyah bir göz kalemi/eyeliner. 1 tane bitirdim. Bu açılmamış yedekli, ikincisi :)

Emily Göz Kalemleri: Bu kadar kalem ve eyeliner içerisinde bence alkışı hakeden budur. Taş çatlasın 3 TL'lik fiyatıyla inanılmaz bir performansa sahip, bittikçe aldıklarımdan, 101 siyah, 103 kahverengi. Tavsiye ederim :)

NARS Larger than Life Eyeliner - Rue Bonaparte: Ten rengi, göz içine çekme amaçlı kullandığım göz kalemi. Göz içine ten rengi kalem çekilince tek hasta gözüken insan evladı da benim zannımca. Neyse. ama bu da güzel kullandım gene de :)

Lancome - Chocolate Affair Göz Kalemi: Şurada kendisinden bahsetmiştim. Yarısına gelip bırakmıştım ama bu sene de sık kullandıklarımdan oldu. Seviyorum koyuluğunu, sürümünü. :)

Maskara ve Kaş Sabitleyiciler:


Maybelline the Falsies serisi sanırım yine uygun fiyatlı olup, üstün performans gösteren ürünlerden. Bu rimeli buraya temsili olarak koydum, Black Drama olanını da çok severek kullandım. Asla akma ve dökülme yapmayan rimeller bunlar :)

Benefit Gimme Brow ise yazısı şurada olan ve benim kaşlarım için kullandığım 2014 yılı içindeki tek ürün! Pahalı ama değer diyorum! :)

Bazlar ve Aydınlatıcılar ve Sabitleyici Pudralar:


Bu arkadaşların, gerek tembellikten, gerekse iş yoğunluğu ve koşuşturmadan dolayı hiçbirinin yazısı blogda yok. Sanırım bir tek Benefit Porefessional var. Şurada okuyabilirsiniz kendisini :)

Baz olarak bu sene üç ürün kullandım ben. En çok Benefit'in tam boy olmasa da delux boy denen ve setlerin içerisinden çıkan boylarından bir tane bitirdim. Bu kadar uzun sürede bitmesinin sebebi ise ben porefessional gibi ürünleri tüm yüzüme değil sadece burun üzerine ve gözeneklerimin geniş ve yoğun olduğu burun kenarlarıma uyguluyorum.

Porefessional ve bu tarz bazlar içerisindeki silikon aslında huylandırıyor beni, daha çok gözeneklerimi tıkayacakmış gibi geliyor. Porefessionaldan sonra daha ince yapılı ve akışkan olan Clinique pore minimizer Serum'a geçtim. Sanki yapı gereği daha akışkan olunca  gözenek tıkamayacakmış gibi geliyor. :) Bunu da oldukça sık kullandım, gayet yeterli ve işlevini yerine getiren bir ürün oldu benim için...

Üçüncü baz ise, çok çok sevdiğim ve çok başarılı bulduğum, bitmesin diye de az az kullandığım bir ürün:
Chanel Le Blanc de Chanel...

Bir baz yüze mükemmel bir aydınlık verirken aynı zamanda gözeneklerdeki görünümü hafifleştirir mi? Bu yapıyor. Cildi aydınlık gösteriyor ve gözenekleri en azından benim cildimde gerçekten küçültüyor.

Bu ürünü ben bazen nemlendirilmiş cildime sürüp üzerine sadece hafif bir toz pudra geçerek kullandım. Hem inanılmaz bir hafif makyaj oldu hem de oldukça aydınlık ve sağlıklı gözüken bir cilt ortaya çıktı :) Şiddetle tavsiye ederim, yazısı gelecek..yakın zamanda...umarım...


Ve gelelim aydınlatıcılara...

MAC - Lightscapade: Ben elimi bol kepçe tutabileceğim ürünleri çok seviyorum. Mesela Mar Lou-Manizer vardı bende onu elden çıkardım çünkü gerçekten çok hafif bir elle uygulanması gerekiyordu yoksa disco topuna dönüyordunuz. MAC-Lightscapade'de böyle bir problem yok. Fırçaya bol bol da alsanız, yüzünüze uyguladığınız da bangır bangır aydınlatıcı varmış gibi durmuyor, oldukça doğal, inci parlaklığındai şık bir ürün seviyorum :)

Lush...Lush...Lush... Feeling Younger aydınlatıcısı. Krem formda, kavanozda, iyi ki almışım dediğim ürünlerden...Elmacık kemiklerimin üzerine pıt iki nokta sonra parmaklarla tampon hareketlerle yedirince ortaya çıkan hafif ıslak görüntü, özellikle yaz ayların mükemmel oldu.

Gitmeseydin iyiydi Lush... :(

Son olarak aydınlatıcı diyemem ama aydınlatıcı özelliği bulunan bir sabitleyici pudra bu senenin favorisi oldu. Her makyajımın demirbaşı oldu resmen.

NARS - Light Reflecting Setting Powder

Benim karma cildimde, aydınlık bir görüntü vermesinin yanı sıra yağlanmayı kontrol altına aldı, bayılarak kullandım, gördüğünüz üzere de dibi gözüktü. Yedekli, açılmamışı var evde, o derece sevdim, bayıldım :)

Fondoten ve BB Kremler




Bu sene aslında sevdiğim başka fondotenler de var ama elim en sık bu üçlüye gitti.

Chanel Mat Lumiere - Kompakt Fondoten, sevdiğim belli oluyordur ama elimdeki fondoten fazlalığı sebebiyle uzun zamandır benimle birlikte bu iki ay içerisinde bitirmeyi planlıyorum kendisini. Yazısı şurada.

Garnier Karma/Yağlı Ciltler için BB Krem. Bendeki rengi Medium, özellikle yaz sonrası güneşten oldukça bronzlaşmış yüzümde tek kullanabildiğim ve yağlandırmayan uygun fiyatlı bir ürün olduğu için çok severek kullandım.

Burberry Beauty Sheer Fondoten: Trench No: 05. Bu da ayılıp bayılarak kullandığım bir fondoten. Yarıladım. Hala da her gün kullandığım fondoten kendisi :)

Kapatıcılar




İki kapatıcı favorim var :)
Biri Benefit Fake Up - Light Rengi. Çok çok seviyorum bitmek üzere. Yazısı şurada.
Bobbi Brown Corrector - Light Peach rengi ve Natural Concealer. Şurada öcü gibi bakışlarımla ürünlerden bahsediyorum :P. Gerçekten oldukça başarılılar :)
Bronzerlar



3 adet bronzer seçtim!

Şurada yazısı olan uygun fiyatlı bir ürün olan ve fiyatına göre süper performansı olan Solait Bronzer
NYX - Taupe allık :)
ve NARS Guy Bourdain allık setinden sol alt köşedeki Laguna! Zaten dikkatli bakarsanız en hırpalanmış olan da içlerinden Laguna :)
Tabak surat olduğum için her gün bir kontur işlemi uyguluyorum öyle yani :P
İçlerinde en sevdiğim soğuk tonlu olduğu için NYX Taupe :)

Allıklar




Arkadaşlar buraya kadar okuduysanız tebrik ederim, ben yazarken helak oldum :P Allıkları hele hiç ayıramadım :)
Artık ülkemizden çekilen Too Faced Sweethearts Allık. Yazısı için tıktık. Çok güzel aydınlık ve canlı bir görünüm veren bir allık.
Benefit Hervana. Hata yapma şansınızın olmadığı, üstüste sürerek canlı ve sağlıklı bir görünüm kazanabileceğiniz bir allık. Yazısı şurada.
ve Guerlain Terracotta Light  - 01 Blondes (Bunu allık gibi uyguladım)



Chanel allıklar olmadan olur mu?? :)

Chanel - Presage krem allık (soldaki)
Chanel Reflex JC allık (ortadaki)
Chanel - Inspiration krem allık. Yedim adeta. Bir tane yedekte bekliyor. Yazısı şurada.
Bu üçüne de söyleyecek, sevgimi anlatacak kelimeler bulamıyorum. Bir tane high end allık alacaksanız, Chanel krem allık olsun :)




Ve tabi ki Burberry Beauty allıklar ve NARS Guy Bourdain Allık Paleti :)

Burberry Beauty - Pink Coral (koyu pembemsi mercanımsı renkli olan) hakkındaki düşüncelerim için şuraya, Peony (uçuk pembe renkli olan) hakkındaki düşüncelerim için buraya tıklayabilirsiniz :)
NARS - Guy Bourdain palet ise geçen sene çıkardıklar gerçekten çok başarılı bir palet. Bu senekini sevememiştim açıkçası.

Sonuç olarak evet seçim yapamadım, hepsi evlatlarım gibi :) Ama allık için üç marka öner derseniz eğer gözüm kapalı, Chanel, Burberry Beauty ve NARS derim :)

Rujlar


Geldik rujlara :)

Yukarıdaki fotoğrafta soldan sağa:

Dior - Lip Glow (Coral rengi) Şurada klasik pembe olanını yıllar önce yazmıştım. O bitince bu fotoğrafta görmüş olduğunuz ve bir koleksiyonla gelmiş Coral olanını aldım. Çok seviyorum kendisini :)

Golden Rose - Velvet Matte Lipstick : 12 Numara. Golden Rose'un bu serisi inanılmaz başarılı, hem de uygun fiyatlı! 2014'te keşfedip çok sevdiğim bir ürün oldu! :)

MAC- See Sheer :) Bu benim ikinci satın aldığım MAC rujum! Yazısı için şuraya tıklayabilirsiniz. Dudağı kurutmayan, nemlendiren, Lustre serisinden, yaz ve bahar mevsimine çok yakışan bir ruj :)


Yukarıdaki güzellik ise:

Chanel Rouge Coco - Mademoiselle. Bu da rujlarımın kraliçesidir. Şurada kendinden bahsettim. Çok çok asil bir renk. Sık kullandığım ve kullanmaya devam ettiğim bir ruj oldu.


Yukarıdaki fotoğrafta ise:

Soldan sağa:

MAC - Mystical - Alluring Aquatic koleksiyonunda çıkan ve benim aldığım iki rujdan biri buydu. Benim dudak rengimden bir iki ton daha koyu! Ama günlük kullanılabilecek harika bir ruj. Sanırım Cremesheen serisinden. Umarım almışsınızdır. Aslında favorilere koleksiyon ürünleri koymayı sevmiyorum ama bunu çok sık kullandım :)

Rimmel London - 107 - kırmızı kapaklı mat seriden. Çok güzel bir bordo. Kalıcılığı harika. 2014 benim 34 yaşında, kırmızı ve bordo rujlar kullanmaya başladığım yıl oldu. Ama gene de işe değil sadece haftasonları kullanıyorum. Daha tam cesaret gelmedi. Bu Kate serisinin rujlarını tavsiye ederim, hem kalıcı, hem kaliteli, hem pigmentasyonu yüksek hem de uygun fiyatlı! :)

MAC- Plumful. İlk göz ağrım :) MAC'den aldığım ilk ruj. Yazısı şurada. Yukarıda See Sheer için ne söylediysem bu ruj için de geçerli, bu ruj See Sheer'in sonbahar/kış versiyonu benim için :)

Ojeler


2014 yılı benim için deli gibi oje satın aldığım bir yıl oldu.
En sevdiklerim ise şunlar oldu :

Sol alt taraftaki dörtlü:
soldan sağa

Flormar Jelly Look - Maroon
Burberry Beauty - Nude Pink
Essie - Big Spender
Essie - No More Film

Üstteki dörtlü:
Soldan Sağa:

Essie - Wicked
Essie - Bahama Mama
Essie - Bobbing for Baubles
Essie - Power Clutch

Ve ojelerimin göz bebekleri:
Chanel - Taboo Hızımı alamayıp şurada ve şurada birer defa daha yazmışım :)
Chanel - Pirate

2014 yılında bir çok güzel markayı kaybettik. Too Faced, Lush ve Essie malesef ülkemizden çekildiler. Essie ojeler zararlı kimyasalları içermeyen ve çok çeşitli renk skalasına sahip ojelerdi. Artık yurt dışına çıktığımda toplayacağım.
Yukarıdaki ojeleri tek tek açıklamak yerine blogda yazısı olanların linklerini verdim.

Geldik bu upuzun yazının sonuna...
Umarım çok sıkılmamışsınızdır.:) Kolum yoruldu benim açıkçası yazarken :)

Toparlayabilirsem 2014 yılında Favori Bakım ürünlerini de yazmak istiyorum ama söz vermek de istemiyorum. Geciktikçe gecikiyor malesef :(

Umarım 2015 yılınızın ilk ayı çok güzel geçmiştir. Mutlu bir yıl olsun :)
Sevgilerimle...

4 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş, sıkılmadan her satırını okudum. Uzuun bir yorumum olacak benim de haliyle. Too Faced Natural Eye Palet 'i ben de çok istemiştim ama maalesef bulamadım, güle güle kullan :/ Chanel Ebloui ne kadar güzelmiş, göz makyajında bu renkleri kullanmayı çok seviyorum. Gimme Brow 'dan çok memnunum, senin de sevmene sevindim. Mac Mystical 'a ise aşığım. Hem ambalajına hem dudaktaki duruşuna bayılıyorum. Plumful bana hiç yakışmadı yaa :( Canım yanlış hatırlamıyorsam Rimmel Kate 107 'de kurşun vardı, istersen bir kurşun testi uygula. Rujda kurşun olması çok sakıncalı..
    Yazabilirsen bakım ürünlerini okumayı da çok isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun ve detaylı yorumun teşekkür ederim :) Aslında böyle yorumlar görünce ben de motive oluyorum, çünkü artık instagram sebebiyle bloglar çok fazla okunmuyor. Ben de instagram kullanmadığım için bazen "acaba yazılarımı kimse okuyor mu?" diye üzülüyorum. Çok sevindirici oluyor böyle yorumlar :) Too Faced ürünleri için ara sıra gittigidiyor'a bakmanı tavsiye ederim. Bazen orada beklemediğin ürünler olabiliyor. Chanel Ebloui gerçekten çok güzel, tavsiye ederim, bu ürünler bir o kadar da bereketli :) Gimme Brow çok güzel bitek üzere ama şu fiyatı yok mu :( Deneme amaçlı Rimmel London'ın kaş maskarasını aldım bakalım onu bir deneyeceğim. Olmazsa Gimme Brow'a dönerim :P Plumful yakıştıramadıysan "Craving" isimli bir ruju var, onu da deneyebilirsin, biraz daha koyu tonlusu :) Rimmel 107'de çok mu kurşun varmış? Bak şimdi huylandım işte, bir araştırayım, ne de güzel rujları var oysa :(
      Bakım ürünleri için kollarımı sıvayım ben şimdi :) Tekrar teşekkür ederim ayrıntılı ve ilgili yorumun için,..Sevgiler :)

      Sil
    2. Cevap verdiğin için teşekkürler. :) Instabloggerlık popüler oldu maalesef, herkes "Bu ürün harika" şeklinde yorumları görüp ayrıntıları okumadan satın almak istiyorlar. Ben bunu sağlıklı bulmuyorum ve blog yazmaya yorum gelse de gelmese de devam etmeye uğraşıyorum. :/ Sonuçta 5 dakikada okunan bir yazı için saatlerce emek harcadığımız oluyor. Umarım Rimmel London kaş maskarasını seversin, beğenirsen ben de Gimme Brow bittiğinde denerim. Craving 'i yolum Mac 'e ilk düştüğünde deneyeceğim, çok teşekkür ederim önerin için :) Lütfen, kurşun testini uygula öyle kullan o ruju. Vücudumuza verdiği zarar geri alınamaz yönde. Bu arada bende mimin var, rujlarla ilgili. Beklerim :*

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim beni de etiketlediğin için. Benim şu 3 yıllık blog hayatımda ilk mimim olacak :) Zevkle yapacağım. Görüşmek üzere xoxo

      Sil