Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

7 Şubat 2015 Cumartesi

2014 YILI ǀ BAKIM ÜRÜNLERİ FAVORİLERİ


Merhabalar :-)

Yaklaşık 2 hafta önce Makyaj bölümünü yazdığım aşırı uzun 2014 Favorilerinin ikinci bölümü olan Bakım Ürünlerine sıra geldi :)
Bakalım neleri sevmişim, 2014'de..




Diadermine Çift Fazlı Göz Makyaj temizleyicisi: bunu zaten her bitenler yazımda görebilirsiniz. Gerçekten severek kullanıyorum. Aslında çok da sevmeyeni var, ama ben performansından çok memnunum, hatta diyebilirim kirpiklerimin uzamasına ve çoğalmasına sebep oldu galiba. İçeriğinde badem yağı da var bu sebepten sanırım :) Bittikçe almaya devam

The Body Shop Nutriganics Maske: Yazısı şurada. İnanılmaz bereketli çıktı, yüzüme peeling uyguladıktan sonra nem vermesi amaçlı bu maskeyi uyguluyorum, 10 dakika sonra emilmiş oluyor, sonra yüzümü yıkıyorum. Güzel nem veriyor. Severek kullandım, bitmeye yakın kendisi.

Blistex MedPlus: Bunun sevmeyeni yok heralde, akşam yatarken sürüyorum dudaklarıma, yumuşacık yapıyor, güzel nemlendiriyor. Bu boyu bayağı uzun süre gidiyor. Bitmek üzere, tekrar alacağım :)

Blistex Lip Relief Cream: Bunu da yine dudaklarım için acil sonuç almak istediğimde akşam yatarken kullanıyorum. Sinir, stres gereği malesef dudaklarımı yiyen, ısıran bir insanım. bu krem sabaha kadar dudaklarımı toparlıyor. Bu benim 3.sü. Bu da yarılandı. Her zaman elimin altındadır.

Lush Tea Tree Water: Bittiğine en çok üzüldüğüm bakım ürünlerinden biri bu oldu. Lush ülkemizden çekildi ve ben bu ürünü tonik olarak kullandım. Cildime verdiği aydınlığı ve lekelerim üzerindeki olumlu etkisini çok sevdim.Yazısı şurada.

Bioderma Sebium H2O: Sensibio H2O'dan bidon bidon bitirmişliğim var. Bu ürünü çok daha fazla sevdim ben, bitince yine bundan alacağım. Yazısı gelecek, belki biraz cildimi kurutmu olabilir, makyajı temizlerken ama Sensibio'dan daha bir derinlemesine temizlediğini hissettim cildimi.

Clarins: Pure and Radiant Mask with Pink Clay: Bu da haftada 1 veya en fazla 2 kere kullandığım bir kil maskesi oldu. Oldukça yumuşak ve severek kullandım. Yazısı bunun da gelecek inşallah :)

Clarins Gentle Peeling: Yazısı şurada. Çok seviyorum. Gözenekleri çok güzel temizlediğini düşünüyorum! Bitince alacağım tekrar kendisini :)

Kiehl's Powerful Wrinkle Reducing Cream: 2014 Kiehl's markasıyla tanıştığım yıl oldu. Temiz içeriği ve cildimde sivilce ya da irritasyon yapmamasıyla memnun kaldığım bir üründü bu. Yazısı gelecek, gelmeli. Sevdim çünkü :)



Göz Çevresi Bakımı :)


2014 benim cebimi çok yakan ama cildime de bir o kadar güzel gelen La Prairie markasıyla tanıştığım yıl oldu. 

Göz çevresi bakımına yaşım gereği çok dikkat ediyorum. Şu an bir kırışıklık yok ama sol gözümün kenarında mimik çizgilerim var 2 adet belli belirsiz (gülmekten!):) O sebeple artık daha güçlü göz çevresi kremleri ararken bu ikiliyle karşılaştım.

Biri yazısını şurada yazdığım  ve akşamları kullandığım La Prairie Anti-Aging Eye and Lip Contour Cream, çok memnun kaldım. Diğeri ise sabahları kullandığım La Prairie Advanced Marine Biology Eye Gel! Bu diğerine göre niseten daha ince ve jel kıvamda bir ürün. Bunun esas hedefi şişlikleri indirme ve yatıştırma. Dolayısıyla sabahları makyajımı yapmadan bunu uyguluyorum :) Sevdim, bitince tekrar alacağım.

Anti-Aging Cilt Bakım Ürünleri:


La Prairie Anti-Aging Stress Cream: Çok çok güzel bir ürün, kokusu (ciklet gibi), kıvamı...Nemlendirmesi, herşeyi çok güzel ancak pahalı ürünler. Elimde yukarıdaki iki adet göz çevresi kremini aldığım için birçok sample verilmişti. Bir fikir sahibi oldum ve çok çok sevdim. 2014'ün bence favori anti-aging cilt bakım ürünlerinden biri de buydu.

Estee Lauder - Advanced Night Repair Serum: Şurada yazısı var. Yüzdeki yara izlerine de oldukça iyi gelen bir serum. Elimde Clarins'in cilt bakım yağı da var mesela ama bu ürünü çok daha fazla seviyorum ben. Etkilerini gözlemleyebildiğim nadir ürünlerden.

Banyo/Vücut Bakım Ürünleri:


Oriflame Milk&Honey Smoothing Sugar Scrub: Bir çok pahalı marka vücut peelingine taş çıkartır bu peeling. O derece etkili, o derece uygun fiyatlı! Tanecikleri iri iri, çok sevdiğim bir vücut peelingi oldu.

Palmolive Body Butter Kahve Hazzı - Banyo ve Duş Jeli:  Bu da granüllü bir banyo ve duş jeli. Kokusu muazzam. Tabi ki Oriflame kadar etkili değil ama yine de kokusundan dolayı 2014 favorilerime girmeyi başardı kendisi :)

Lush - Vanilla Dee-Lite Vücut Losyonu: 2014'te tanışıp erken kaybettiğim bir Lush ürünü daha! Çok sevdim, kokusu, nemlendirmesi harika, banyo sonraları kullanıyorum. Vanilya kokusu çok hoşuma gidiyor ve uzun süre kalıcı. Bitmesin diye de az az sürüyorum :/

Saç Bakım Ürünleri:


Kitoko Argan Yağı (Yağ Kompleksi): Şurada yazısı var. Çok severek kullanıyorum. Oldukça da bereketli bir ürün :) Saçlarımın elektriklenmesini alması için kullanıyorum. Başarılı, memnunum :)

Giovanni Tangerine&Papaya Butter Durulanmayan Saç Kremi: Bütün yaz, deniz kenarında denizden sonra dolaşmış saçlarımı ayırmada, banyoda saç kremi kullanmaya üşenip çabuk çıkmak istediğimde kurutma öncesi karışmış saçlarımı ayırmada sıklıkla ve severek kullandığım mis gibi narenciye kokan bir ürün. Yazısı şurada. Bitmek üzere kendisi.

Batiste Kuru Şampuan (tropical): 2014 yılında bir de kuru şampuanlarla tanıştım. Eve çok gelip gelim, duş alamadığımda ertesi gün saçlarımdan nefret ettiğimde o günü kurtarmama yardımcı olan bir üründü bu. Kokusunu başlarda sevsem sonraları biraz ağır gelmeye başladı, bitince Fresh olanını alacağım :) Ama favorim oldu zira saçlardaki o yağlı görüntünün önüne geçiyor, işini yapıyor. Sevdim! :)

Lush - Happy Happy Joy Joy Parfümlü Saç Kremi: Gene Lush'tan bir ürün. Bu da çok sevdiğim, oldukça akışkan kıvamlı bir saç kremi. Yumuşatması, nemlendirmesi çok güzel, severek kullandım 2014'te ve kullanmaya da devam ediyorum :)

Toni&Guy Sea Salt Texturising Spray: Bu deniztuzu spreyleri oldukça meşhur oldu blog aleminde. Ben de dayanamyıp bir tane edinmek istedim. Ve iyi ki de almışım dediğim ürünlerden biri oldu. Bütün yaz, akşamları duş sonrası saçlarıma sıkıp, kendi kendilerine kurumaya bıraktığımda verdiği doğal dalgayı çok sevdim.

El & Tırnak Bakım Ürünleri


Clarins Hand and Nail Treatment Cream: Çok sevdiğim, elleri yağlandırmadan nemlendiren, tertemiz kokan bir el kremi bu. Çok seviyorum Biraz daha ucuz olsa sürekli alacağım ve asla değiştirmeyeceğim bir el kremi bu.

Sephora Express Nail Polish Remover: Bu da iki tane yedeklediğim ürün statüsünde ise 2014'de ne kadar sevdiğimi gösterir kendisi ki 2015'de de bu sevgim devam edecek. En koyu ve zor çıkan ojeyi parmaklarımı içine sokup döndürmek suretiyle toplam 3 dakikada çıkartıyorum. Çok çok sevdiğim bir ürün. Tırnak etlerini de kurutmaması ekstra artı bir puan :)

Bath and Body Works True Blue Spa El Peelingi: Yazısı şurada. Güzel bir ürün, 2014 de de sevdiklerim arasında oldu.

Essence - Nail Polish Corrector Pencil: Bu da hep yedeklediğim ürünlerden. İnanılmaz sakarım milyon kere de sürsem şu ojeyi tırnak etlerime hep taşırırım ve bu oje düzeltici kalem ile temizlerim taşanları. Uygun fiyatlı, oldukça işe yarar çok çok sevdiğim bir ürün kendisi :)

Ve bir deodorant:


Sebamed Balsam Deodorant: Ter kokusunu önlemesi olsun, zararlı içeriklere sahip olmaması olsun, mis gibi kokusu olsun, bittikçe aldığım üründür bu deo roll-on.  Çok başarılı!

2014'de severek kullandığım Bakım Ürünleri bunlar oldu.

Umarım sizleri çok fazla  sıkmamışımdır.

Sizler de 2014 yılındaki favori makyaj/cilt bakım ürünlerinizi yorum olarak bırakırsanız çok mutlu olurum.

Güzel bir haftasonu dilerim herkese...

Sevgiler.

2 yorum:

  1. Çok güzel ürünler seçmişsin canım. Benim için çok faydalı bir yazı oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, böyle yorumları görünce çok mutlu oluyorum :) Yararlı olduysa ne mutlu bana! Sevgiler...

      Sil