Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

23 Mart 2015 Pazartesi

The Body Shop | Camomile Waterproof Göz ve Dudak Makyaj Temizleyicisi

Herkese merhaba! :)

Haftanın ilk gününde,  yeni (2 hafta kadar) kullanmaya başladığım ama hakkında bir fikir sahibi olabildiğim bir üründen bahsetmek istiyorum..

The Body Shop - Camomile Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyicisi

Çoğu yazımda bahsetmişimdir, makyaj olarak olmazsa olmazımın göz makyajı olduğunu...Bu durumdan dolayı da göz makyajı temizleyicileri özellikle çift fazlı olanlar benim göz makyajı temizliğimin demirbaşıdırlar..

Hali hazırda kullanmakta olduğum ve kaç şişe bitirdiğimi hatırlamadığım Diadermine çift fazlı göz makyaj temizleyicisi bitince ve bir çok blogda ve de blogger camiasında çok methedilen The Body Shop - Camomile göz makyaj temizleyicisine bir şans vermek istedim.

Yaklaşık iki hafta kadar kullandım. İtiraf ediyorum ben kirpiklerimi biraz ovalayarak/çekiştirerek nazik davranmadan temizliyorum ancak şu ana kadar kullandığım ve genelde kimsenin hiç sevmediği Diadermine göz makyaj temizleyicisi ne kadar hoyrat temizlik yapsam da hiç kirpiklerimi dökmedi.

Bu ürünle temizlememin akabinde ise geçtiğimiz cuma günü pamukta totalde 8 adet kirpik vardı! 8...Gözlerime inanamadım ve çok endişelendim.

İçeriği temiz, ne bileyim, The Body Shop markasının ünlü bir ürününün böyle bir sonuç vermesi benim için çok üzücüydü. Diadermine ile kıyaslarsam eğer bana göre göz makyajını temizlemesi ise bir tık geride. Hadi biraz daha uğraştırarak çıkarsa içeriği temiz diye ses etmeyeceğim ama 
kirpiklerimi döktü. Ben bu yaşıma kadar böyle kirpik dökülmesi yaşamamıştım.

Toplam 2 haftalık kullanım sonucunda daha yarısına gelmeden Diadermine göz makyaj temizleyicisine geri döndüm. 

Olumlu özellikleri yok mu var tabi ki, Diadermine gibi yağlı bir his bırakmıyor ve içeriği daha temiz. Ayrıca bu üründen memnun olan kişi sayısı oldukça fazla.

Sonuç olarak, diyeceğim odur ki, bu ürün bana pek yaramadı, belki benim başka bir şeyden kirpiklerim döküldü ama hayatımdaki tek değişiklik bu göz makyajı temizleyicisiydi.Çok da emin değilim, ürünü de yerden yere vurmak istemiyorum. Hayır bi de 3 al 2 öde zamanında iki adet almıştım. Hofff...Neyse..

Böyle işte..Daha fazla dırdır etmeyim, güzel bir hafta olsun herkese!

Sevgiler...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder