Glam..Glow..Sparkle

Glam..Glow..Sparkle
Glam..Glow..Sparkle

28 Mart 2015 Cumartesi

Yeniler ǀ Mart 2015 Bölüm 1: Sephora & Watsons

Herkese haftanın en sevilesi gününden merhaba! :)

Bugün buraya son zamanda yaptığım ve malesef biraz ayarı kaçırdığım(!) alışverişleri yazmak istiyorum iki kısma ayırdım, hemen bakalım neler almışım :)

Sephora'da %20 Black Card indirimim vardı, bunun yanı sıra Watsons'da Dünya Kadınlar Günü sebebiyle bazı markalarda %50 indirim vardı. Hepsini hakkıyla kullandığımı söyleyebilirim :)



Sephora ile başlayalım. Siz de duymuşsunuzdur NARS - Dual Intensity - ıslak ve kuru kullanıma uygun bir far serisi çıkarmıştı ve ben bu far serisinden kendime Himalia rengini edinmiştim ve de çok memnundum, birkaç farda daha gözüm vardı ne yalan söyleyim :) (Doymak bilmeyen kozmetik delisi...)

Daha sonra NARS bu far serisinden 8 farklı renkten oluşan ve ekstra yeni bir rengi de barındıran bir far paleti çıkardı! 

NARS - Dual Intensity Eyeshadow Palette..Çok direndim ancak %20 indirimde kayıtsız kalamadım ve aldım. 200 TL'den 160 TL'ye geldi ki bu farlar tekli halde 85 TL'ye satılıyorlar. Çok pahalılar ve bu palet inanılmaz uygun oldu fiyat açısından :)

NARS - Dione - Dual Intensity Tekli Far.. İşte bu yukarıdaki palet ortaya çıkmadan önce bendeki Himalia renginden sonra almayı düşündüğüm renkti, Yukardaki palet içerisinde bu güzelim rengi dahil etmediklerinden mütevellit bunu da alıp NARS dual intensity far defterini kapatmış oldum! :)

Bir de hazır %20 indirimim varken Chanel - Rose Poudre 68 numaralı dudak kalemini aldım. Şimdilik iyi anlaşıyoruz, yazısını en kısa zamanda yazacağım.

Göz içine kullanabilmek için çok övülen Sephora 07 numara Infinite Beige göz kalemini aldım, Elimde NARS - Rue Bonaparte ve Rimmel London'ın ten rengi göz kalemleri var ama gerçekten bunu daha başarılı buldum! Akmıyor... Fiyatı 25 TL idi sanırım.

Sephora 51 no'lu fırça. Kontur için çok methedildiğini duyduğumdan bunu da aldım. Yorumlarım iyi gibi bakalım biraz daha kullanalım.

Benefit'ten şurada yazısını yazdığım ve artık dibini kazıdığım başka markalarınkini denemek istemediğim, riske girmek istemediğim Gimme Brow Kaş Jeli.Bendeki rengi koyu olan medium/deep. Çok severek kullanmıştım, bu ikincisi.

Ve Benefit standındaki görevlinin kaşlarınızın altına şunu uygulayalım demesiyle birlikte aşık olduğum ve hemen satın aldığı Benefit - High Brow aydınlatıcı kalem. Gerçekten bayıldım, hemen yazmayı planladığım ürünlerden.

Aşağıdaki fotoğraflarda NARS Dual Intensity Eyeshadow Palette'in ve Dione tekli farın renklerini görebilirsiniz, bu farların ışığı yansıtma etkisi var zira fotoğraflarda açık renkler çok sağlam yüksek yansımalı olarak çıkmış gördüğünüz gibi! :)


Bu far paletinde belki ufacık bir nebze canımı sıkan şey içinde bir tane Himalia olması :/ Çünkü bu yukarıda da dediğim gibi benim ilk aldığım tekliydi, palet içinde bir tane daha gelmiş oldu. Neyse en azından çok sevip sıkça kullandığım bir renk! 

Aşağıdaki fotoğraflarda gün ışığındaki duruşlarını görebilirsiniz :)



Ve Watson'dan aldığım birkaç parça şey ise şöyle oldu:

İş yerindeki köpük sabunlardan ötürü ellerim kupkuru oluyor ve masamda mutlaka daimi bir el kremi bulunduruyorum, iş arkadaşımda görüp/deneyip  beğendiğim ARKO-Nem doğal zeytinyağlı minik boy kremi aldım. 2.5-3 TL gibi bir fiyata sahip olmasına rağmen çok iyi nemlendiriyor.

Rimmel London'ın yeni çıkardığı Provocalips Mat Likit Ruj serisinden I'll Call you later isimli gözüme en doğal gelen pembe rengi aldım! :) Bakalım nasılmış. Fiyatı indirimli sanırım 14 TL civarıydı.

Max Factor'de %50 indirim vardı, iki tane çok övülen krem farını satın aldım! Biri Copper biri Bronze renkte. Bir kere elimin üzerinde denedim, müthiş bir yapısı var, köpük formda!


Eveet bir indirimde daha kendini kaybetmiş bir Problemcadı ile karşı karşıya kaldık :P Pişman mıyım? Hayır...Hepsi de içime sindi :)

Alışveriş yazısının ikinci bölümünde ise:Migros, Sevil, Gratis, The Body Shop ve Yves Rocher olacak..

Güzel bir Cumartesi günü olsun herkese...

Sevgiler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder